[Kayseri - MT]

Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
günaydın mehmet heralde ramazanda bir cumartesi sabahı saat 9 da bi sen bi ben uyanığız. uyan kayseri mt. ya da uyanma bizim yerimize de uyuyun len:mrgreen:
 
Katılım
26 Eki 2008
Mesajlar
34
slm kayseri mt.
ünlü moto center mehmet abi dün akşam ne yaptınız brazdaha erken arasaydın kaçar gelirdim
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı iftarlar mt .... Benim bugünkü menümde tavuk dürüm+şekerpare+su+kola+kısa parlement var (muratın menüsü kadar iyi olmasada) :) Dört gözle iftar saatini beklemekteyim .. hadi hayırlısı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst