[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
merhaba arkadaşlar.bugün itibari ile Türkiye topraklarına ayak basmış bulunuyorum. hakan abinin fotografını görünce şok oldum çünkü tanıyordum benden çok boya alırdı.şirkettekilere fotografını gösterdim kimse inanamadı.Allah rahmet eylesin. finlandiya fotolarını akşama yollarım.

yeniden hoş geldin murat abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------

bu arada yakın bir tarihte hep beraber bir iftar yemeği yiyelim tarihi ben bildiririm
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
merhaba arkadaşlar.bugün itibari ile Türkiye topraklarına ayak basmış bulunuyorum. hakan abinin fotografını görünce şok oldum çünkü tanıyordum benden çok boya alırdı.şirkettekilere fotografını gösterdim kimse inanamadı.Allah rahmet eylesin. finlandiya fotolarını akşama yollarım.

hoş geldin adaşım umarım iyi geçmiştir tatil
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
günaydın tüm kayseri mt. üzerinize ölü toprağı mı serpildi ne 2 gündür kimse yazmıyor. iyiki oruç tutuyorsunuz dayanamıyorsanız tutmayın bak :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tuncay'sız buraların tadı,tuzu,şekeri,v.b,yok :wiinkk: :)
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
mehmet kardeş bu oruç seni tutuyor heralde. iftara 2 saat kaldı ben yavaş yavaş çıkayım akşama mantı,pirzola ve pilaki yanına buz gibi kola ardından winston light var.:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst