merhaba arkadaşlar.bugün itibari ile Türkiye topraklarına ayak basmış bulunuyorum. hakan abinin fotografını görünce şok oldum çünkü tanıyordum benden çok boya alırdı.şirkettekilere fotografını gösterdim kimse inanamadı.Allah rahmet eylesin. finlandiya fotolarını akşama yollarım.
merhaba arkadaşlar.bugün itibari ile Türkiye topraklarına ayak basmış bulunuyorum. hakan abinin fotografını görünce şok oldum çünkü tanıyordum benden çok boya alırdı.şirkettekilere fotografını gösterdim kimse inanamadı.Allah rahmet eylesin. finlandiya fotolarını akşama yollarım.
yeniden hoş geldin murat abi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:06 PM ----------
bu arada yakın bir tarihte hep beraber bir iftar yemeği yiyelim tarihi ben bildiririm
günaydın arkadaşlar.
slm kayseri mt hayırlı ramazanlar Allah kabul etsin
yaa bi dal sigara içsem bi şey olurmu acaba
mehmet kardeş bu oruç seni tutuyor heralde. iftara 2 saat kaldı ben yavaş yavaş çıkayım akşama mantı,pirzola ve pilaki yanına buz gibi kola ardından winston light var.:mrgreen: