s.a. kayseri mt üyeleri:bounce:vee vee veeeee askerliğime büyük bi metropolde devam ettiriyorum İSTANBUL

bu arada tüm islam aleminin ve bütün mt cilerin bayramı mübarek olsun:rendeer:nasılsınız bu arada özledim hepnizi beaaa:salut:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 PM ----------
bu arada şafak:343 sakın adammı öldürdün felan demeyin:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 PM ----------
loooo kimsecikler yokmuuuu??????
---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------
gelen yok hadi ben kaçar salı günü tekrar yazarım eğer yazan olursa iyi bayramlar cümleten