[Kayseri - MT]

Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
s.a. kayseri mt üyeleri:bounce:vee vee veeeee askerliğime büyük bi metropolde devam ettiriyorum İSTANBUL:Dbu arada tüm islam aleminin ve bütün mt cilerin bayramı mübarek olsun:rendeer:nasılsınız bu arada özledim hepnizi beaaa:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 PM ----------

bu arada şafak:343 sakın adammı öldürdün felan demeyin:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 PM ----------

loooo kimsecikler yokmuuuu??????

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------

gelen yok hadi ben kaçar salı günü tekrar yazarım eğer yazan olursa iyi bayramlar cümleten:)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
s.a. kayseri mt üyeleri:bounce:vee vee veeeee askerliğime büyük bi metropolde devam ettiriyorum İSTANBUL:Dbu arada tüm islam aleminin ve bütün mt cilerin bayramı mübarek olsun:rendeer:nasılsınız bu arada özledim hepnizi beaaa:salut:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:13 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:12 PM ----------

bu arada şafak:343 sakın adammı öldürdün felan demeyin:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:13 PM ----------

loooo kimsecikler yokmuuuu??????



---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:54 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:44 PM ----------

gelen yok hadi ben kaçar salı günü tekrar yazarım eğer yazan olursa iyi bayramlar cümleten:)
senin de mübbarek bayramın mübarek olsun fatih... hayırlı teskereler

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:07 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:05 PM ----------

murat abi arkdaşım abd den geldi. şu anda antepte birkaç güne kayseriye gelecek.
airbrush getirivermiş bana.. ama tabancasını. yani kompresör felan lazım olcak ve ayrıca
http://cgi.ebay.com/20-CREATEX-COLO...in_0?hash=item2c50eb6363&_trksid=p4999.c0.m14
burda gördüğüm gibi onların boyası da özel. sen bulabilirmisin o boyolardan?
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih hoşgeldin. Bir an önce bitirip gelmen dileğiyle.K.İ.B selamlar :rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
fatih askerlik kolay değil. bi isteğin ihtiyacın arzun ermin rican var mı bizden? elimizden geldiği kadar yardımcı oluruz...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
idare eder. ama hava soğuk be motor kullanırken bi tarafımız donuyo. onun dışında iyi.
neyse fatih ben çıkıyorum.
kendine ii bak oralarda. hayırlı tezkereler
bye
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
hayırlı bayramlar kayseri mt.
hakan zaten taşı düşürmek için motora devam ağrılar geçince atladım motora dağ tepe. ancak klr tabiki dah faydalı:)
tuncay, boya zaten akrilik oto boyası her türlü oto boyası uyar yeni sanayi de tekin boya da istediğin rengi yapıyorlar. ama kompresör diyince o sakat küçük komresör bulmak zor. ama bakarız.

iyi bayramlar.
 
Katılım
9 May 2008
Mesajlar
368
Tüm KAYSERİ MT ailesinin ramazan bayramını en içten dileklerimle kutlarım.
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
slm

slm millet nbr nasıl geçti bayram umarım iyisinizdir tum mt grup olarak ugur kardeşimizin düğünüğne davetliyiz haberiniz olsun saygılar
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
hayırlı bayramlar kayseri mt.
hakan zaten taşı düşürmek için motora devam ağrılar geçince atladım motora dağ tepe. ancak klr tabiki dah faydalı:)
tuncay, boya zaten akrilik oto boyası her türlü oto boyası uyar yeni sanayi de tekin boya da istediğin rengi yapıyorlar. ama kompresör diyince o sakat küçük komresör bulmak zor. ama bakarız.

iyi bayramlar.

murat abi airbrush tabancası gelmiş. 0,3 mm uçlu. çok kaliteli değil ama artık idare edecez :) sen boyayı hazırla. çalışmalara başlıyalım bi an önce :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:47 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:45 AM ----------

slm millet nbr nasıl geçti bayram umarım iyisinizdir tum mt grup olarak ugur kardeşimizin düğünüğne davetliyiz haberiniz olsun saygılar

la senin de mübarek olsun bayramın..
olum insan düğün tarihi sati yerini söyler ne biçim adamsın. eksik bilgi veriyon:pr:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hep böyle mobiletim olsun istemişimdir mobiletsaki dikkat 4 silindir :)



Hayallerimi süsleyen vespa :) Nede güzel bakıyor öyle,Kırmızı olsun 5 fazla olsun :mrgreen:

 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
01.jpg


---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:00 AM ----------

işte bu geldi USA dan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:01 AM ----------

abi senin ybr de kırmızı. bi tane hatun bul böyle tam olcak :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hazır balık konusu geçmişken eski fotolardan biraz atayım,yer kuşçu barajı tarih Nisan 2008.













biraz balık tutalım dedik balık yerine ayakkabı poşet,çorap,vs,çıktı.:cherry:

son şansımı deniyorum :wiinkk:


 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst