[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
arkadaşlar 02-09-2009 akşam iftardan sonra ünlü motorun önünde bekliyorum mutlaka herkes katılsın (çarşamba günü)
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
tuni sensiz ramazanın tadı yok mantı, pastırma,sucuk boğazımdan geçmiyor.sucuk içinin kokusu bile yok hele o bazlamalar var ya insanın yiyesi gelmiyor.yağlama yağlama değil salçalı sarımsaklı yoğurtlu yağ mantısını hiç sorma. katmerleri bile gözüm görmüyor. :) içli kete ooooh unuttum bile!! eeee sen napıyon paris nasıl:queen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tuni sensiz ramazanın tadı yok mantı, pastırma,sucuk boğazımdan geçmiyor.sucuk içinin kokusu bile yok hele o bazlamalar var ya insanın yiyesi gelmiyor.yağlama yağlama değil salçalı sarımsaklı yoğurtlu yağ mantısını hiç sorma. katmerleri bile gözüm görmüyor. :) içli kete ooooh unuttum bile!! eeee sen napıyon paris nasıl:queen:

Bi tarafimi sirir sen sadece insan bu ogrenciye acir da hayrina bi iftar yemehi verir:)
o saydiklarinin hic biri yok. Bi tek doner var onun da tadi bi baska ici tavuk derisi dolu...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tuni sensiz ramazanın tadı yok mantı, pastırma,sucuk boğazımdan geçmiyor.sucuk içinin kokusu bile yok hele o bazlamalar var ya insanın yiyesi gelmiyor.yağlama yağlama değil salçalı sarımsaklı yoğurtlu yağ mantısını hiç sorma. katmerleri bile gözüm görmüyor. :) içli kete ooooh unuttum bile!! eeee sen napıyon paris nasıl:queen:

Murat tuni beğenmedi saydıklarını,getir ben hepsini yerim :)
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
çarşamba günü herkes iftardan sonra gelmeyi unutmayın ünlü ye gelirken kısa parlement le gelinirse sevinirim
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
çarşamba günü herkes iftardan sonra gelmeyi unutmayın ünlü ye gelirken kısa parlement le gelinirse sevinirim

lan ünlü beleş mezar bulsan gircen be koçum

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:32 PM ----------

la tuni neredes
n oglum gel artık itina ile ıpılıp
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
La hala paeisteyim. Sikildimim motorsus zaman gecmiyor. Haftaya gelcem insallah. Bu cumaya ucak bilerini aldim izmire. Sali kayseriye gelirim kisnetse
 
Katılım
29 Eki 2008
Mesajlar
93
tuni sana ulaşabileceğim bi telefon numarası versene ya bendeki numaradan ulaşamıyorum
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
günaydın kayseri mt pazar saat 05:30 da ünlünün önünden hareket ediliyor duyanlar duymayanlara duyursun
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Selam dostlar nasılsınız??

Bir keyifliyim bir keyifliyim sormayın gitsin !!! Ama illaki neymiş bu keyifin diye soracak olursanız hemen yazayım buraya,daha ne olsun,yemeği yedik,siğarayıda yaktık(parlakahmet kısasından :queen:) ne alla mualla :p :) şu an nesskayfemi yudumluyorum ::bira01:: Allah keyifimizi bozmasın :cat: cümleten hayırlı iftarlar :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst