tuni sensiz ramazanın tadı yok mantı, pastırma,sucuk boğazımdan geçmiyor.sucuk içinin kokusu bile yok hele o bazlamalar var ya insanın yiyesi gelmiyor.yağlama yağlama değil salçalı sarımsaklı yoğurtlu yağ mantısını hiç sorma. katmerleri bile gözüm görmüyor.içli kete ooooh unuttum bile!! eeee sen napıyon paris nasıl:queen:
tuni sensiz ramazanın tadı yok mantı, pastırma,sucuk boğazımdan geçmiyor.sucuk içinin kokusu bile yok hele o bazlamalar var ya insanın yiyesi gelmiyor.yağlama yağlama değil salçalı sarımsaklı yoğurtlu yağ mantısını hiç sorma. katmerleri bile gözüm görmüyor.içli kete ooooh unuttum bile!! eeee sen napıyon paris nasıl:queen:
çarşamba günü herkes iftardan sonra gelmeyi unutmayın ünlü ye gelirken kısa parlement le gelinirse sevinirim
günaydın kayseri mt pazar saat 05:30 da ünlünün önünden hareket ediliyor duyanlar duymayanlara duyursun
Baskan sabah sabah nereye gidiyorsunuz? Ruyanizfa mi gordunuz?