tüm motosiklet camiasının ve kayserimizin başı sağolsun..allah gani gani rahmet eylesin
![]()
nasil cikmisim garizmayim deme![]()
adaşım rahmetli HAKAN abim MEKANI CENNET OLUR İNŞ
![]()
çok üzüldüm.mekanı cennet olsun..
dükkanda yoktun olm.yanımdan geçerkn selam vermeyen de ben değilim
Tunaydin arkadaslar
murat orda olsaydim gelirdim yardima
hayırlı ramazanlar beyler yahyalı yolcusu kalmasın
daha burdamısınçalışşşş
:queen: