[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Allah rahmet eylesin yakinlaina bas sagili dilerim, allah sabir versin. Cok uzucu bi olay. İnsallah bir daha biyle uzucu haberler almayiz...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
14n9t1ek1m9yg

nasil cikmisim garizmayim deme:)
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
tüm motosiklet camiasının ve kayserimizin başı sağolsun..allah gani gani rahmet eylesin

acımızı paylaştıgınız için teşekkürler tüm geçmişlerimizin ruhu şaatolsun mekanları cennet olsun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:58 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:57 PM ----------

14n9t1ek1m9yg

nasil cikmisim garizmayim deme:)

nerede la resim garizma adam çok garizma çıkmışın
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
dükkanda yoktun olm.yanımdan geçerkn selam vermeyen de ben değilim

valla hoş geldin dedim sana tam binmiştin motora kask vardı kafanda

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:40 AM ----------

baaşkan ramazan da iftar yemegi verecekmişin duyduguma göre tornacı murat eczacı ugur yerinede yazıyorum bize 10 kişilik olarak geç geriye kalan arkadaşlarıda ekle kaç kişiysek 1 tepsi tatlıyı sadece ugur yer onuda belirtiyim
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
arkadaşlar yarin sabah yahyalıya gidiyorum damlama sulama sistemi kurulacak işi olmayan her koşulda çalışa bilen arkadaşlar beni arasın 5ila 7 gün sürecek bir iş
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
murat abi iş hakkında biras bilgi verirmisin gelebilirm belki yapabileceğim bişeymi
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
lan tuni sen evdeki internete ne kadar ödüyon.bi de hangisini öneriyon benimki 3 lük kotalı 4 yazıyo ama 3,5 olduğunda 35 tl ödüyom.sınırsıza geçecem ttnet kampanyadan eski üyeleri faydalandırmıyor.baskalarından da bişe anlamadım..
 
Katılım
10 Tem 2008
Mesajlar
332
merhaba arkadaşlar.bugün itibari ile Türkiye topraklarına ayak basmış bulunuyorum. hakan abinin fotografını görünce şok oldum çünkü tanıyordum benden çok boya alırdı.şirkettekilere fotografını gösterdim kimse inanamadı.Allah rahmet eylesin. finlandiya fotolarını akşama yollarım.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst