- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
olur abi sen iste yeterki.
Tamam duruma bakalım bir :rendeer:
olur abi sen iste yeterki.
hiç sorma tuni![]()
yok ya ne baklavasını. onun sadece havasını yedik![]()
Bir şey dikkatimi çekti!!! ikinizinde tatlısını yemedik yahuuu ,,, hehehhhh![]()
havalarda bi türlü ısınmadı gitti yav:mrgreen:
abi gelmek istiyorum ama ananem hastaneden çıkmıs oluyo.yani o yataktayken geziye glmem biraz abes kaçar.hem arabayı benm kullanmam gerekiyo
Günaydın Kayseri mt.Hayırlı işler hepinize...:rendeer: