[Kayseri - MT]

Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
tam aklıma geldi ne zaman yicez tatlıyı die bi soruum dedim.bi de baktm sen bana yazmıssın abi...:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:19 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:18 AM ----------

yok ya ne baklavasını. onun sadece havasını yedik :p

ne diyim ben sana tuni:)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bir şey dikkatimi çekti!!! ikinizinde tatlısını yemedik yahuuu ,,, hehehhhh :D
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yusuf sen gelmeyecekmisin şimdi kapuzbaşına,çok güzel manzaralar kaçıracan benden söylemesi..
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
abi gelmek istiyorum ama ananem hastaneden çıkmıs oluyo.yani o yataktayken geziye glmem biraz abes kaçar.hem arabayı benm kullanmam gerekiyo
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
annem değil ananem tuni.ya ameliyat oldu kist alındı.iyi şimdi durumu şükürr:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst