[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Çok çok teşekkürler aslan daha iyisi sana olsun ama,lütfen bey demiyelim birbirimize çok resmi oluyor ferhat diyebilirsin bana :) :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------



Valla tuni bende gelemedim o saatte,gelsende beni bulamazdın zaten ancak mehmetle akşam saat 20:00 da toparladık motoru,resimler mehmet'te..
Hep benim kuyruk birazda senin kuyruğu düzeltsek ne olur yanii :mrgreen: :)
durumu düzelteyim size benden parmak tatlısı söz :p pardon şeker pare diyecektim....selamlar

Mehmet sana ayrıca teşekkür yardımların için :rendeer:
saol ferhat abi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:08 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:07 AM ----------

barış senide mi ağaç ettim orada :) ben varya ben :silent: neyse sana dediğim gibi aynen tatlılar benden

şöbiyetmi ben yemem yaa
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Çok çok teşekkürler aslan daha iyisi sana olsun ama,lütfen bey demiyelim birbirimize çok resmi oluyor ferhat diyebilirsin bana :) :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------



Valla tuni bende gelemedim o saatte,gelsende beni bulamazdın zaten ancak mehmetle akşam saat 20:00 da toparladık motoru,resimler mehmet'te..
Hep benim kuyruk birazda senin kuyruğu düzeltsek ne olur yanii :mrgreen: :)
durumu düzelteyim size benden parmak tatlısı söz :p pardon şeker pare diyecektim....selamlar

Mehmet sana ayrıca teşekkür yardımların için :rendeer:

Tamam iyi fikir Ben deniz de Ertan bundan sonra ismimizle hitap edelim...:rendeer:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
üfff ben bu havanın taa....
yine yağmur yağıyor ya:pr: ne biçim hava var bu sene böyle...:farao:
umarım pazar günüiyi olur da gezimiz bozulmaz
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar benim motosiklet rodaj'da yani bilmiyorum o'yokuşlara çıkarırmıyım motoru :) malüm yahyalı'dan sonra şellaleye varmak için baya bir tırmanacağız ben gelmiyorum dersem ayıp olurmu acaba :) ne değerli motorun varmış demeyin!!!ben o 125'liği almak için 1 sene 6 ay 3 saat 32 dakika 28 saniye amelelik yaptım :queen:

Tatlılarınız benden arkadaşlar hemde bol çeşitli parmak tatlısı,hanım göbeği,dilber dudağı,şeker pare,galburbastı,seçin hangisinden yemek isterseniz :mrgreen: :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst