- Katılım
- 13 Mar 2008
- Mesajlar
- 691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aşkolsun fehat abi ben tam 3 saat bekledim yani bana bir açma![]()
barış senide mi ağaç ettim orada
aşkolsun fehat abi ben tam 3 saat bekledim yani bana bir açma![]()
saol ferhat abiÇok çok teşekkürler aslan daha iyisi sana olsun ama,lütfen bey demiyelim birbirimize çok resmi oluyor ferhat diyebilirsin bana:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------
Valla tuni bende gelemedim o saatte,gelsende beni bulamazdın zaten ancak mehmetle akşam saat 20:00 da toparladık motoru,resimler mehmet'te..
Hep benim kuyruk birazda senin kuyruğu düzeltsek ne olur yanii :mrgreen:![]()
durumu düzelteyim size benden parmak tatlısı sözpardon şeker pare diyecektim....selamlar
Mehmet sana ayrıca teşekkür yardımların için :rendeer:
barış senide mi ağaç ettim oradaben varya ben :silent: neyse sana dediğim gibi aynen tatlılar benden
Çok çok teşekkürler aslan daha iyisi sana olsun ama,lütfen bey demiyelim birbirimize çok resmi oluyor ferhat diyebilirsin bana:rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:27 PM ----------
Valla tuni bende gelemedim o saatte,gelsende beni bulamazdın zaten ancak mehmetle akşam saat 20:00 da toparladık motoru,resimler mehmet'te..
Hep benim kuyruk birazda senin kuyruğu düzeltsek ne olur yanii :mrgreen:![]()
durumu düzelteyim size benden parmak tatlısı sözpardon şeker pare diyecektim....selamlar
Mehmet sana ayrıca teşekkür yardımların için :rendeer:
barıs oss yi de geçtin artık sana da bi motor almanın zamanı geldi dimi
abi daha sonuçlar açıklanmadan bişey diyemem bilmiyorum benmi öss yi geçtim omu bana geçirdi hiçbir fikrim yok![]()
valla ha sabahtan beri havaya bakıyom güneş açacak mı diye
lan doktor bozuntusu
lan doktor bozuntusu nerede o günler işler kesat
olm bak dalarım size ha
anlaşılan kimse gelmiyor geziye.![]()