[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yakında anlarsın :wiinkk:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
biliyorum da ondan soruyorum zaten.düşenin dostu olmaz deyince bi hatırlatayım dedim..duygu sömürüsüne gerek yok yani:p
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biliyorum da ondan soruyorum zaten.düşenin dostu olmaz deyince bi hatırlatayım dedim..duygu sömürüsüne gerek yok yani:p

Yaw sende bir alemsin be yusuf alla alla :) espirik yönüm depreşti de ondan yani...
baksana tunii bey tenezzül edipte yazmıyor bile :) aman vermezsen verme bee al caracalın senin olsun :pr:
Başka kim var yahuu!!valla kimse yok :queen: mt'ye bak 3 kişi kaldık :silent:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
1 cakma cruiser
2 yakinda kirlikikten hurda olacak
3 inek bile gecer
4 titresimi var
Caracal sana yakismaz sana R1 yakisir ferhat abi
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
grubumuzdan kimseyi düşürmeyiz benim taka emrinde olsun

Teşekkürler ahmet abi söylemen yeterli :rendeer: ama!!huy meselesi ben emanet motor kullanmayı pek sevmem...mobilet olsun senin olsun,yeterki kendi motosikletin olsun :cat:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
yaa arkadaşlar ne oluyo bize 1 aydır bir faaliyetimiz yok neysee herkes kendini ayarlasın yok işim yok başka bi şey demesin bu ayın 21 de pazar günü sabah saat 06:30 da buluşuyoruz plan sabah kahvaltısı yahyalı şelalleleri mangal ve geri dönüş sakın kimse ben gelmiyorum demesin.....

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:21 AM ----------

bütün gruba duyurulur herkesin haberi ola

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:23 AM ----------

Eyvallah mehmet :rendeer: ben kararımı verdim mehmet biraz daha bekleyip motorsuz!!! XT alacam..ne dersin?

sen motorsuz yapamazsın
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yaa arkadaşlar ne oluyo bize 1 aydır bir faaliyetimiz yok neysee herkes kendini ayarlasın yok işim yok başka bi şey demesin bu ayın 21 de pazar günü sabah saat 06:30 da buluşuyoruz plan sabah kahvaltısı yahyalı şelalleleri mangal ve geri dönüş sakın kimse ben gelmiyorum demesin.....
evet başkanım bende kaç zamandır bi araflarımı yırtıyordum en sonunda duydunuz sesimi ya :)
sabah 06:30 dediğine göre kapuzbaşı şelalelerine mi gidecez?
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
evet başkanım bende kaç zamandır bi araflarımı yırtıyordum en sonunda duydunuz sesimi ya :)
sabah 06:30 dediğine göre kapuzbaşı şelalelerine mi gidecez?

ewet tuncay sabah 6:30 da bizim dükkanın önünde

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:19 PM ----------

ferhat abiyeni makinan hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler abi
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ne makinası bizm neden haberimiz yok?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:26 PM ----------

abi sabah 6:30 da diyosun da kesin bi hareket saati belirleyelim. geç kalan gelmesin :) yoksa milletin keyfini beklemekten bazen geç kalıyoz. hakı değilmiyim?
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
TDM'900 aldım tuni insan bir hayırlı olsun der :)
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ferhat abiyeni makinan hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler abi

Mehmet seni az daha ess geçiyormuşum pardon görmedim mesajını :) teşekkürler daha iyisi sana olsun :rendeer: kasayı bensiz açma yarın :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:57 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:56 PM ----------

vatana memlekete hayırlı uğurlu olsun ferhat abi. :)
artık bi tur verirsin deme

Teşekkürler Tunii,ne demek efem ne demek sana 10'tur feda olsun :) yalnız bu TDM'nin biraz küçüğü!!!görünce anlarsın nasıl olsa :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst