biliyorum da ondan soruyorum zaten.düşenin dostu olmaz deyince bi hatırlatayım dedim..duygu sömürüsüne gerek yok yani![]()
haklısın yusuf herhalde hurdalıktan demir parçası getirmiş gibi oalcak![]()
grubumuzdan kimseyi düşürmeyiz benim taka emrinde olsun
Eyvallah mehmet :rendeer: ben kararımı verdim mehmet biraz daha bekleyip motorsuz!!! XT alacam..ne dersin?
evet başkanım bende kaç zamandır bi araflarımı yırtıyordum en sonunda duydunuz sesimi yayaa arkadaşlar ne oluyo bize 1 aydır bir faaliyetimiz yok neysee herkes kendini ayarlasın yok işim yok başka bi şey demesin bu ayın 21 de pazar günü sabah saat 06:30 da buluşuyoruz plan sabah kahvaltısı yahyalı şelalleleri mangal ve geri dönüş sakın kimse ben gelmiyorum demesin.....
evet başkanım bende kaç zamandır bi araflarımı yırtıyordum en sonunda duydunuz sesimi ya
sabah 06:30 dediğine göre kapuzbaşı şelalelerine mi gidecez?
oo hayırlı olsun ferhat abi ne zaman ıslatıyoruz![]()
ferhat abiyeni makinan hayırlı olsun kazasız belasız bol km ler abi
vatana memlekete hayırlı uğurlu olsun ferhat abi.
artık bi tur verirsin deme