[Kayseri - MT]

Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ama ne yapalım bea paramız yok ki. bizde böeyle çin çan çonlara takılıyoz.
yoksa paramız olsa bizde biliyoz dragstar almayı
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
boşver r1 i enduruyo. vmax gibisi var mı be


yamahavmaxf.jpg
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
endurocu:hoşgeldiniz.Bizim klüpten ferhat abi var oda enduro hastası tanışmanızı tavsiye ederim
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
YAww motor diye binmem birde euro ile satılıyor döviz olarak ... al bir Xt bak keyfine be kardeşim,,race mace bunlar boş hikayeler..maceracı olmak lazım,dağda bayırda gezmek ayılarla selamlaşmak kurtlarla arkadaş olmak gibisi yok...
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
seninle tanışalım ben sana enduroyu sevdiririm korkma...gaz verdiğin anda erciyesin tepesine çıkmalı çıkabilmeli..senin curuiserle veya recerle wc ye bilenem girilmez

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:22 PM ----------

İşte olay bu makine bu
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
Onu kullanacağıma şunu kullanırım daha iyi mobiletsaki 311'cc :)


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 PM ----------

TUNİİ HALA ÇAKMADIN KÖFTEYİ SAZANIM BENİM :) :p tamam söz senle baraja balık tutmaya gidecez,barışıda alalım yusuf ta gelsin
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
Onu kullanacağıma şunu kullanırım daha iyi mobiletsaki 311'cc :)


---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:29 PM ----------

TUNİİ HALA ÇAKMADIN KÖFTEYİ SAZANIM BENİM :) :p tamam söz senle baraja balık tutmaya gidecez,barışıda alalım yusuf ta gelsin
abi öldüm yaa gülmekten:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
ne yaptın be ferhat abi sende ne anlamıyacam. dah ailk mesajından anladım sen olduğunu :) sazanızda o kadar da değil aaaa:p
 
Katılım
12 Haz 2009
Mesajlar
188
HEHEHH yusuf sen beni karizmanla geçersin :D

Tunii'eğer adam almazsa sana satayım motoru nasıl olsa alıştık :D :D
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
evet kayseri mt.su gün itibariyle çalışkan arkadaşınız komiteden 85 alarak artık stajer doktor olarak karşınızda:p

hadi yaa nerede o komite :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:22 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:19 AM ----------

hmm ii fikir bi bakmamız lazım..
ama başkan yok ortalıklarda yine. acaba lotodan felan 6lıyı mı tutturdu ne?:)

tabi tabi loto vurdu allah kahretsin paravar huzur var cosmoz var

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:28 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:22 AM ----------

Selamın aleyküm :rendeer:

Yeni bir endurocu geldi kayseri mt'ye...siz beni iyi tanıyorsunuz ama neyse biraz düşünün şöyle :cherry: motorun hasosudur enduro diğerleri benim gözümde mobilet gibi durur :bounce:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 PM ----------

Unutmadan' race'cilerden hiç hoşlanmam umarım ufak cc takılıyorsunuzdur...

ben çıkartamadım seni baş harfin f ise üçkere tıkla dicem ama yusufla tuncay yanlışa çekecek neyse hasosudur dan kim olduğunu tahmin ediyorum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst