ama ne yapalım bea paramız yok ki. bizde böeyle çin çan çonlara takılıyoz.
yoksa paramız olsa bizde biliyoz dragstar almayı
endurocu:hoşgeldiniz.Bizim klüpten ferhat abi var oda enduro hastası tanışmanızı tavsiye ederim
abi öldüm yaa gülmekten:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
abi öldüm yaa gülmekten:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
evet kayseri mt.su gün itibariyle çalışkan arkadaşınız komiteden 85 alarak artık stajer doktor olarak karşınızda![]()
hmm ii fikir bi bakmamız lazım..
ama başkan yok ortalıklarda yine. acaba lotodan felan 6lıyı mı tutturdu ne?![]()
Selamın aleyküm :rendeer:
Yeni bir endurocu geldi kayseri mt'ye...siz beni iyi tanıyorsunuz ama neyse biraz düşünün şöyle :cherry: motorun hasosudur enduro diğerleri benim gözümde mobilet gibi durur :bounce:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:19 PM ----------
Unutmadan' race'cilerden hiç hoşlanmam umarım ufak cc takılıyorsunuzdur...