[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Valla enduro bende severim ama 2 tekerli deyince scooterlar hepsinin tacını tahtını rafa kaldırdı nereye baksam scooter görüyorum...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
hava kötü herhalde bu akşam toplanmıyoruz. ben gelemem zaten malesef işim çıktı
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Evet mehmet arkadaşımız yine beni GDR ile baş başa bıraktı :) alacağın olsun mehmet bana bir XT borçlusun :rendeer:

Gezilere bensiz gidersiniz artıkın ...

aaa ferhat abi ayıp ettin xt senin köpeğin olsun dağlarda gezdirsin benim motorun arkası boş abi artçı olarak veya şoför olarak istediğin zaman
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aaa ferhat abi ayıp ettin xt senin köpeğin olsun dağlarda gezdirsin benim motorun arkası boş abi artçı olarak veya şoför olarak istediğin zaman

Eyvallah mehmet :rendeer: ben kararımı verdim mehmet biraz daha bekleyip motorsuz!!! XT alacam..ne dersin?
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Yusuf'motorum yok,senin makineyle bir tur atsam :D :D
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
çakma race çakma crusier ha.tuni unutma sakın bu lafları..artcı ferhat abi ha ha!!:cherry:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Size inat R1 alacam görürsünüz ondan sonra abi bir tur atayım abi nolur abi dersiniz :queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşenin dostu olmazmış derlerdide inanmazdım :pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst