- Katılım
- 15 May 2009
- Mesajlar
- 98
Valla enduro bende severim ama 2 tekerli deyince scooterlar hepsinin tacını tahtını rafa kaldırdı nereye baksam scooter görüyorum...
artık ferhat abinin bir bisanı yok onuda sattım
artık ferhat abinin bir bisanı yok onuda sattım
tam satıcısın abi![]()
artık ferhat abinin bir bisanı yok onuda sattım
Evet mehmet arkadaşımız yine beni GDR ile baş başa bıraktıalacağın olsun mehmet bana bir XT borçlusun :rendeer:
Gezilere bensiz gidersiniz artıkın ...
aaa ferhat abi ayıp ettin xt senin köpeğin olsun dağlarda gezdirsin benim motorun arkası boş abi artçı olarak veya şoför olarak istediğin zaman
hadi yaa kimse gelmiyomu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:41 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:39 PM ----------
demek öyle yusuf sen tut hyonun şanzumanına çakıl taşı bırak bak alah'ın işine
ya elime düştün.olmaz bindirmem![]()