[Kayseri - MT]

Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
haklısın tuni.gelirim büyük ihtimal.dua edin kmk doktorunuz komiteye gidiyo son sınav 4 olacaz ins
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
yanlıs görmüşüm o zaman.tüh tam da parayı denklestirmiştim...biraz daha bekleriz artık zaten aradaki fark ı da hyoyu satar kapatırım:queen:
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
offf offf.dilinize bi düşmeyek varya.artık sizi susturmanın vaktidir.yarın kapısak olm.nerde istersen:)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
bulgaristanda sıfır gt 650 r hyo 5000 euro. ama şu anda indirimde 4500 euro :) 250 lik ise 3500 euro
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
türkiyeyle hemen hemen aynı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------

neyse tuni ben yatıyom hadi ii geceler
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
196
lifan mı caracal mı

slm yeni katıldım ama şimdilik motor yok bakmaktayım kararsızım fikrinize ihtiyacım var:wiinkk:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ne desem boş en iyisi sen ikisindende vazgeç :) :bounce:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Çelikmi aman bulaşma sonra çelik değil çürük olrsun benden söylemesi :wiinkk:

Eğer tazın cruiser'se bütçene bağlı derim :rendeer: bütçen uygunsa git japon al ama!!uygun değilse eğer o zaman çin işini düşünebilirsin :cat:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Mehmet'duyduğumuza göre kürkçü dükkanı açmışsın :) hemen 1'adet kötüsünden R1 isterim :mrgreen:
Yusuf'seni diğer gruptan çağırıyorlar! fena karizma var o'çocukta demişler :cherry: duyum;Ayaklı Gazate Haber Ajansı :p
tunii'hyo'ya gitmiş pembe lakin seni caracal'a daha pis gider beaa!! pempe caracal :)
arkadaşlar'gezi varsa eğer bugün belirleyin ona göre kendimizi sağlama alalım,züğürtlüğün gözü kör olsun emi bir benzin parası bilene yok :pale:
tabi tabi tabi ne demek

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:51 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:49 AM ----------

ee ne oldu çay işi :)

tuncay murat ın motora uğraşıyoruz

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:51 AM ----------

ben ders çalısıcam hesabı bana odetecekseniz:queen:.bu arada hyo mukemmel olms lan harbiden

yok yaa sana ödetirmiyiz çayı içen tek tek tuvalete gider arkadaşlar :queen: yusuf istersen pembe ojede var hani nokta atışı falan istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:52 AM ----------

offf offf.dilinize bi düşmeyek varya.artık sizi susturmanın vaktidir.yarın kapısak olm.nerde istersen:)

ok ben varım nerde ne zaman istersen

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:56 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:54 AM ----------

slm yeni katıldım ama şimdilik motor yok bakmaktayım kararsızım fikrinize ihtiyacım var:wiinkk:

yeni başlıyorsan dragstar 1100 veya gsxr 1300 suzıkı tavsiye ederim:queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:56 AM ----------

Günaydınlar Kayseri mt:rendeer:Hayırlı kazançlar.

günaydın abi saolasın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst