[Kayseri - MT]

Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
sağolasın mehmet abi...geldimi 600f:cherry:

yok hafta içi dedimya yaa yusf duyduğum bir alıma göre gömü bulmuşun kardeşim biraz banada koltuk çıksan:queen::queen::queen: sende para çokmuş sigaranı bile parayla yakıyomuşun

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:35 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:35 AM ----------

bu arada günaydın kayseri mt
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yawrular varmı bir gezi yarine

valla bende kaç zamandır bi taraflarımı yırtıyom gezi gezi die. ama hiç kimseden ses seda yok:pr::pr:

bu akşam var mı bişeyler arkdaşlar?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:44 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:52 PM ----------

işte yusuf'un gelecekteki hyo'su :D
mod3gw9.jpg
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mehmet'duyduğumuza göre kürkçü dükkanı açmışsın :) hemen 1'adet kötüsünden R1 isterim :mrgreen:
Yusuf'seni diğer gruptan çağırıyorlar! fena karizma var o'çocukta demişler :cherry: duyum;Ayaklı Gazate Haber Ajansı :p
tunii'hyo'ya gitmiş pembe lakin seni caracal'a daha pis gider beaa!! pempe caracal :)
arkadaşlar'gezi varsa eğer bugün belirleyin ona göre kendimizi sağlama alalım,züğürtlüğün gözü kör olsun emi bir benzin parası bilene yok :pale:
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam arkadaşlar;

Yarın akşam saat 18:00'da talas osmalı çay bahçesinde çay içelim diyoruz,gelmek isteyen arkadaşlara duyurulur....

Unutmadan hesabı yusuf ödeyecekmiş :mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
ben ders çalısıcam hesabı bana odetecekseniz:queen:.bu arada hyo mukemmel olms lan harbiden
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yusuf sende gel yarın akşam. benim de salı ve çarşamba sınavım var. bende fazl akalmıyacam zaten. bi çay içer giderim...
hep ders ders nereye kadar aa :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst