[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mehmet'ben varadero olacam abi :)

Barış'africa artık biraz eskidi,ileriye bakmak lazım :cyclopsan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------

bugünden sonra biraz küçüldk gibi geldi bana:D

:silent: :cyclopsan :silent: :)
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
ama moralim cok bozuldu aksam aksam yavf

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:52 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:38 AM ----------

iyi geceler kayseri mt.görüşrüz abi
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
zam zam zam benzin 3 küsür olmuş tuncay biz en iyisi kayseri bisiklet kulubü açalım:queen::queen::p

Yakında akaryakıt fiyatları düşecek epdk 20 gün süre tanımış akaryakıt şirketlerine fiyatları düzenlemeleri için zira dünya fiyatlarının çok üstünde satılıyormuş Türkiye'de.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
mehmet abi ne oldu macitin işi gittiniz mi görüşmeye adamla?


ama moralim cok bozuldu aksam aksam yavf

yusuf sıkma acanını benim de moralim bozuldu. ama bi yandan iyi oldu öğrendiği murat abinin macitinin sorununu. ne kadar erken öğrenirse o kadar iyidi.
neyse arkdaşlar akşamki olay bizi yıldırmasın. durmaksızın yola iki tekerle devam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 PM ----------

Yakında akaryakıt fiyatları düşecek epdk 20 gün süre tanımış akaryakıt şirketlerine fiyatları düzenlemeleri için zira dünya fiyatlarının çok üstünde satılıyormuş Türkiye'de.
valla ya içim gidiyo dün 10 ytl e benzin aldım 3 litre bişey geldi ağlayacaktım ya:salut:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
tamam abi değiştirdim. yanlışlık olmuş :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:59 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:35 PM ----------

bu hafta sonu bi gezi düzenlesek arkadaşlar???
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
bencede tuncay abi süper olur gezi
bu arada murat abinin başına gelenleri duydum hatta daha demin yanındaydım kendisine çok üzüldüm yawss
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Benim motorla uzun yol gidemeyeceğime karar verdim şehiriçi olursa katılabilirim belki :pr:
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
geçmiş olsun murat abiye ve mehmete

gün geçe yatamadım inşallah paramızı geri alırız bu gün öglende mehmet arkamdan geldi kornaya bastı bende bişi diyecektiye firene bastım oda frene bastı ve olanlar oldu ön maşa komple ikiye ayrıldı barışta arkasındaydı onla geçmiş olsun başkana benden bir geçmiş olsun ıpılıpı allahtan yavaşsınız be kardeşim
 
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
Allah mustahakını versin murat.olm bi cnbtlk var abdest alın olm ben aldım valla:pr:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun arkadaşlar aman yavaş :rendeer: dikkatli olmak lazım :cat:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Mehmet'ben varadero olacam abi :)

Barış'africa artık biraz eskidi,ileriye bakmak lazım :cyclopsan :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:36 AM ----------



:silent: :cyclopsan :silent: :)

yakışır abime

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:59 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:57 AM ----------

mehmet abi ne oldu macitin işi gittiniz mi görüşmeye adamla?




yusuf sıkma acanını benim de moralim bozuldu. ama bi yandan iyi oldu öğrendiği murat abinin macitinin sorununu. ne kadar erken öğrenirse o kadar iyidi.
neyse arkdaşlar akşamki olay bizi yıldırmasın. durmaksızın yola iki tekerle devam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:27 PM ----------


valla ya içim gidiyo dün 10 ytl e benzin aldım 3 litre bişey geldi ağlayacaktım ya:salut:

macit gitti artık çıkarması biraz zor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:00 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:59 AM ----------

gün geçe yatamadım inşallah paramızı geri alırız bu gün öglende mehmet arkamdan geldi kornaya bastı bende bişi diyecektiye firene bastım oda frene bastı ve olanlar oldu ön maşa komple ikiye ayrıldı barışta arkasındaydı onla geçmiş olsun başkana benden bir geçmiş olsun ıpılıpı allahtan yavaşsınız be kardeşim

eyvallah kardeşim

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:01 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:00 AM ----------

Geçmiş olsun arkadaşlar aman yavaş :rendeer: dikkatli olmak lazım :cat:

saol ferhat abi verilmiş sadakamız varmış fotolarını atarım birazdan

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:01 AM ----------

Gecmis olsun arkadaslar..
Ipilip bunlar hep senin basin altindan cikiyor:)

saol tuncay

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:02 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:18 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:23 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:20 AM ----------



---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:24 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:23 AM ----------

Nazar değiyor nazar
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
mehmet abi dün akşam misafirler vardı bizde yaa aklıma geldikçe gülüyorum millet soruyor ne oldu oğlum kafayımı yedin diye bişey de diyemiyorsun..
ama gerçekten Allah korudu teker resmen gözümün önünde koptu gitti biz arkasında bakakaldık bu aralar üzerimizde bi uğursuzluk var ama hayırlısı olsun bakalım
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst