[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Uzun yolu bırak şehiriçi bile gidilmezmiş benimki de aynı kasa. Geçmiş olsun ucuz atlatmışın.
 
Katılım
9 Mar 2009
Mesajlar
17
mehmet o resimdeki motor benim motora ne kadar çok benziyor. canın sağ olsun iyiki sana bir şey olmamış tekrar geçmiş olsun
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Mehmet marş çalışmıyordu ya tekrar faal duruma geçti nasıl oldu anlamadım su mu kaçtıydı ne olduydu tekrar düzeldi. Kurudu herhalde :p
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
379
uzun zamandır kayseri mt e bakmıyordum sonunda faliyet başlamış :rendeer:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
Barış görüşemiyoruz :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------



Talasın ışıklarda benimkinede baktı hehehhh :mrgreen: sat kardeşim hyo'yu :p

abi o kadar geziyosunuz beni çağırmıyosunuz aşkolsun size valla küstüm
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
ney ney neyyyyy ulen moraliniz bozulmasın diye 3 e bile atmıym vitesi.bundan sonra yok anam babam siz görürsünüz
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ney ney neyyyyy ulen moraliniz bozulmasın diye 3 e bile atmıym vitesi.bundan sonra yok anam babam siz görürsünüz

:D Yusuf sen adamı öldürürsün ... :) tuncay bile geçmiş seni tüüüüü iressill altındaki hyo beaa :) :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst