- Katılım
- 15 May 2009
- Mesajlar
- 98
Uzun yolu bırak şehiriçi bile gidilmezmiş benimki de aynı kasa. Geçmiş olsun ucuz atlatmışın.
işte KMK ruhu :cat:canın sağ olsun iyiki sana bir şey olmamış tekrar geçmiş olsun
mehmet o resimdeki motor benim motora ne kadar çok benziyor. canın sağ olsun iyiki sana bir şey olmamış tekrar geçmiş olsun
Geçmiş olsun mehmet.Allah korumuş...
Yusuf ne durumda fren kolu?
uzun zamandır kayseri mt e bakmıyordum sonunda faliyet başlamış :rendeer:
güzel olmuş elinize sağlık
kayseri mt nerdesiniz yaws ses soluk çıkmıyor??
Burdayikhh
Az ônce yusuf benim gezoz dumanin tadina bakti![]()
Barış görüşemiyoruz :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:00 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:58 PM ----------
Talasın ışıklarda benimkinede baktı hehehhh :mrgreen: sat kardeşim hyo'yu![]()
ney ney neyyyyy ulen moraliniz bozulmasın diye 3 e bile atmıym vitesi.bundan sonra yok anam babam siz görürsünüz
ney ney neyyyyy ulen moraliniz bozulmasın diye 3 e bile atmıym vitesi.bundan sonra yok anam babam siz görürsünüz