gaza gelmeye ihityacım yok::sluu:: her zaman nerde isterseniz :rendeer:
bi ara görüşelim:bounce:
gaza gelmeye ihityacım yok::sluu:: her zaman nerde isterseniz :rendeer:
denizde kum, yusufta para...
sen gelme yusufum hyo gelsin gaza :queen: :queen: :queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:53 AM ----------
ben zaten yusufu çok severim yaaa yusuf sen uyma bunlara
sağolasın mehmet abi...geldimi 600f:cherry:
yawrular varmı bir gezi yarine
arkadşlar cumartesi akşamı herkesi saat 20:00 da ünlü motora bekliyorum burdan osmanlı evine çay içmeye gidelim hesabı as tarım (ıpılıp) murat ödeyecekmiş murat şimdiden 7 geçmişinin... canına deysin:queen: