slm mıllet ben kayserıde oturuorum kayseride 3.5 mılyar cıvarı 0 cross motoru yada guzel bı makına bulabılırmıyım yenı kullanmaya baslıcam motor .. tawsıyelerınz war mı bıde bıldıgınz motor satış bayii war mı
Logo'da sonradan düzenlemeler yapılabilir bence,takılacak mevzular değil bunlar ..
pekı kayserıde asya motor 200 Gy-2 cross motorunu bulabılcem bı yer war mı bılen war mı 0 km ama bıde fıyat bılen war sa yardımcı olabılırmı lutfn
pekı kayserıde asya motor 200 Gy-2 cross motorunu bulabılcem bı yer war mı bılen war mı 0 km ama bıde fıyat bılen war sa yardımcı olabılırmı lutfn
yaw bırak ferhat abi bu enduroları boş onlar ya sen cruiser e devam. bak azın mersine gidiyoz deme![]()
tuni bu ne gizlimiz saklımız kalmadı artık bizimi rotdluyosun zaten ben tunidsen şüpheleniyordum fortcumusun ne tuniyaw bırak ferhat abi bu enduroları boş onlar ya sen cruiser e devam. bak azın mersine gidiyoz deme
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------
ünlü motor center e git. elinde olmasa o satmıyor olsada yardımcı olur:cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 PM ----------
![]()
Selam;
Seni söylemiş olduğun asya modeli'nin üretetimi durduruldu arkadaşım..ikinci ellerine bakabilirsin ama bana sorarsan eğer !!! hiç tavsiye etmem :cat:
Ama illaki enduro kross'tarzı birşey düşünüyorsan 10.000'tl yi gözden çıkar ...
Benimde enduro var şu sıralar kafamda,sağlam markalı,çabuk arıza vermeyen bir şey düşünüyorum :wiinkk:
ünlü motor a git o sana her konuda yardımcı olur
Benim de hayalimde transalp vardı ama yeni bir enduro çıktı 1000 lik aynı firmadan...
tunii teessüf ederim!!!senide enduro'cu yapacam merak etme :cherry: gece uykularına girecek![]()
tsk arkadaslar bılgıler ıcın
arkadaşım öncelikle hoş geldin ama 3000 ila 4000 bin tl arasında en iyisi ybr125 dir uzun ömürlü ve dayanıklıdır ecza depoları çogunlukla kullanır parasına göre 1.sınıf mal irtibat için ünlü MOTOR MEHMET BEY KARDEŞİMİZ vede diger çeşitler içinde yardımcı ola bilir motorda sıfır vibrasyon var digerlerinde biraz şıkıştırdıgın zaman tireme yapıyor.. bu notumu aklından çıkarma
düvenonunde kime sorsan gösterir
ne o arkadaşlar hiç gezi yapmaz oldu hayrola?
aslanım benim (ıpılııııp amuuug)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 PM ----------
1 kişi hariç ama demi yusuf:cat:
GÖNDERME' KMK olarak dahada büyüyecez bazılarına inat .... :bounce: