[Kayseri - MT]

Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tatlımı dediniz :) şöbiyetmi yok!!ben yemem bana dokunuyor :p
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
ben şöbiyet sevmem 2 kilo yedikten sonra kesiliyorum :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:33 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:32 AM ----------

Mehmet ben bu motora masrafı bitiremedim her 15 güne bir bir şey çıkıyor bende ybr'ye geçsem mi indirimdeyken ? Onda bu kadar olmaz herhalde ne de olsa Japon malı???

abi akıllılık edersin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:34 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:33 AM ----------

Fırsatçı insan tunii :mrgreen: birden düzeldim ben kendi hakkımı kendim yerim :)

döğüşmeyin yaa ikinizinkinide ben yerim (yanlış anlaşılmasdın şöbiyetlerinizi):cherry:
 
Katılım
23 Şub 2009
Mesajlar
135
bugün saat 7,30 gibi herkesi ÜNLÜ MOTOR önüne bekliyoruzz!!!mehmet abimiz 3 TEPSİ şöbiyet üstünede İSKENDER de yemek ısmarlayacakmış bekliosssss:queen::p
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
bugün saat 7,30 gibi herkesi ÜNLÜ MOTOR önüne bekliyoruzz!!!mehmet abimiz 3 TEPSİ şöbiyet üstünede İSKENDER de yemek ısmarlayacakmış bekliosssss:queen::p

Selam...

Fatih ben vazgeçtim motoru iade edecem etmezsem bugün iflas bayrağını çektiğim gündür :) birazdan ferhat ile oradayız...
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
mehmet abi ellerine sağlık kesene bereket abi allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın allah ne muradın varsa versin bol bol keyifli km ler :queen:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar birdahaki tatlı ne zaman!! bu tatlı olayı bende alışkanlık yaptı abi :mrgreen:
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Kayseri mt grup adı olarak Kayseri METE diye okununca pek iyi değil ama emti diye okununca farklı bir karizması var...
 
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
mehmet abi geçmişlerinin canına deysin darısı mangala saygılarımla

mustafa senin motoru alsında o zaman hem mangal hem tatlı yeriz inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 PM ----------

selçukta sırada görünüyor beyler motoru sattı birde alacak
hem mangal hem tatlı ısmarlaması lazım darısı bana ybr yi alam bi gerisi kolay
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Kesene bereket mehmet abi insallah en kutu gunumuz boylr olur. Kazasiz belasiz bol km li surusler
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
mehmet abi ellerine sağlık kesene bereket abi allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın allah ne muradın varsa versin bol bol keyifli km ler :queen:

Teşekkür ederim mehmet.... :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 PM ----------

mehmet abi geçmişlerinin canına deysin darısı mangala saygılarımla

mustafa senin motoru alsında o zaman hem mangal hem tatlı yeriz inşallah

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 PM ----------

selçukta sırada görünüyor beyler motoru sattı birde alacak
hem mangal hem tatlı ısmarlaması lazım darısı bana ybr yi alam bi gerisi kolay

teşekkür ederim murat :rendeer: en yakın zamanda ybr'ne kavuşman dileğimle,benimkine kardeş lazım..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 PM ----------

Kesene bereket mehmet abi insallah en kutu gunumuz boylr olur. Kazasiz belasiz bol km li surusler

teşekkür ederim tuncay :rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst