- Katılım
- 15 May 2009
- Mesajlar
- 98
Vizör de lazım renkli olanlardan...
Vizör de lazım renkli olanlardan...
mehmet abiiii motorun kuyruğunu ben askere gitmeden önce doğrulttt![]()
bencede doğrultalım mehmet abien geç çarşamba olsun çünkü perşembe dükkanda olmam
![]()
bana dokunmuyor senin payinida bana ver ferhat abi![]()
Mehmet ben bu motora masrafı bitiremedim her 15 güne bir bir şey çıkıyor bende ybr'ye geçsem mi indirimdeyken ? Onda bu kadar olmaz herhalde ne de olsa Japon malı???
Fırsatçı insan tunii :mrgreen: birden düzeldim ben kendi hakkımı kendim yerim![]()
bugün saat 7,30 gibi herkesi ÜNLÜ MOTOR önüne bekliyoruzz!!!mehmet abimiz 3 TEPSİ şöbiyet üstünede İSKENDER de yemek ısmarlayacakmış bekliosssss:queen:![]()
bugün saat 7,30 gibi herkesi ÜNLÜ MOTOR önüne bekliyoruzz!!!mehmet abimiz 3 TEPSİ şöbiyet üstünede İSKENDER de yemek ısmarlayacakmış bekliosssss:queen:![]()
Selam...
Fatih ben vazgeçtim motoru iade edecem etmezsem bugün iflas bayrağını çektiğim gündürbirazdan ferhat ile oradayız...
Arkadaşlar birdahaki tatlı ne zaman!! bu tatlı olayı bende alışkanlık yaptı abi :mrgreen:
mehmet abi ellerine sağlık kesene bereket abi allah kaza bela vermesin tekerin düz bassın allah ne muradın varsa versin bol bol keyifli km ler :queen:
mehmet abi geçmişlerinin canına deysin darısı mangala saygılarımla
mustafa senin motoru alsında o zaman hem mangal hem tatlı yeriz inşallah
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:21 PM ----------
selçukta sırada görünüyor beyler motoru sattı birde alacak
hem mangal hem tatlı ısmarlaması lazım darısı bana ybr yi alam bi gerisi kolay
Kesene bereket mehmet abi insallah en kutu gunumuz boylr olur. Kazasiz belasiz bol km li surusler