[Kayseri - MT]

Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
slm mıllet ben kayserıde oturuorum kayseride 3.5 mılyar cıvarı 0 cross motoru yada guzel bı makına bulabılırmıyım yenı kullanmaya baslıcam motor .. tawsıyelerınz war mı bıde bıldıgınz motor satış bayii war mı

Dediğin rakam ybr'ye işaret ediyor cross aklımda sadece salcano'nun 200 lüğü kalmış yanlış hatırlıyor olabilirim ama ybr ile sağlamlık ve ikinci el konusunda mukayese edilemez...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:36 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:33 PM ----------

Logo'da sonradan düzenlemeler yapılabilir bence,takılacak mevzular değil bunlar ..

eksiksiz fazlasız aynı fikirdeyim.:mrgreen:
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
pekı kayserıde asya motor 200 Gy-2 cross motorunu bulabılcem bı yer war mı bılen war mı 0 km ama bıde fıyat bılen war sa yardımcı olabılırmı lutfn
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
pekı kayserıde asya motor 200 Gy-2 cross motorunu bulabılcem bı yer war mı bılen war mı 0 km ama bıde fıyat bılen war sa yardımcı olabılırmı lutfn

Selam;

Seni söylemiş olduğun asya modeli'nin üretetimi durduruldu arkadaşım..ikinci ellerine bakabilirsin ama bana sorarsan eğer !!! hiç tavsiye etmem :cat:

Ama illaki enduro kross'tarzı birşey düşünüyorsan 10.000'tl yi gözden çıkar ...

Benimde enduro var şu sıralar kafamda,sağlam markalı,çabuk arıza vermeyen bir şey düşünüyorum :wiinkk:
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yaw bırak ferhat abi bu enduroları boş onlar ya sen cruiser e devam. bak azın mersine gidiyoz deme :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------

pekı kayserıde asya motor 200 Gy-2 cross motorunu bulabılcem bı yer war mı bılen war mı 0 km ama bıde fıyat bılen war sa yardımcı olabılırmı lutfn

ünlü motor center e git. elinde olmasa o satmıyor olsada yardımcı olur:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 PM ----------

49750522.jpg
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
yaw bırak ferhat abi bu enduroları boş onlar ya sen cruiser e devam. bak azın mersine gidiyoz deme :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:35 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:59 PM ----------



ünlü motor center e git. elinde olmasa o satmıyor olsada yardımcı olur:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:40 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:35 PM ----------

49750522.jpg
tuni bu ne gizlimiz saklımız kalmadı artık bizimi rotdluyosun zaten ben tunidsen şüpheleniyordum fortcumusun ne tuni

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:52 AM ----------

Selam;

Seni söylemiş olduğun asya modeli'nin üretetimi durduruldu arkadaşım..ikinci ellerine bakabilirsin ama bana sorarsan eğer !!! hiç tavsiye etmem :cat:

Ama illaki enduro kross'tarzı birşey düşünüyorsan 10.000'tl yi gözden çıkar ...

Benimde enduro var şu sıralar kafamda,sağlam markalı,çabuk arıza vermeyen bir şey düşünüyorum :wiinkk:

ferhat abi sana sağlam tdm 900 yakışır abi yok o olmaz dersen güzel bir transalp nası olur abi:rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 08:54 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:54 AM ----------

ünlü motor a git o sana her konuda yardımcı olur

her konuda derken arkadaşım

---------- Mesaj ekleme zamanı: 09:02 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 08:54 AM ----------

arkadşlar cumartesi akşamı herkesi saat 20:00 da ünlü motora bekliyorum burdan osmanlı evine çay içmeye gidelim hesabı as tarım (ıpılıp) murat ödeyecekmiş murat şimdiden 7 geçmişinin... canına deysin:queen:
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
Benim de hayalimde transalp vardı ama yeni bir enduro çıktı 1000 lik aynı firmadan...

enduro grubunda en ideali 650 veya 900cc bu ikisinden şaşma derim:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:43 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:42 PM ----------

tunii teessüf ederim!!!senide enduro'cu yapacam merak etme :cherry: gece uykularına girecek :p

tuni den endurocu olmaz olsa olsa ford cu olur:queen:
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
175
enduro da neymiş abi en sağlamı tabanvay yakıtı çok az vergisi yok hararet felan çok az vs vs..
bu arada ferhat abi sana bi africa twin süper olur süper bi makine
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
ybr 125

tsk arkadaslar bılgıler ıcın

arkadaşım öncelikle hoş geldin ama 3000 ila 4000 bin tl arasında en iyisi ybr125 dir uzun ömürlü ve dayanıklıdır ecza depoları çogunlukla kullanır parasına göre 1.sınıf mal irtibat için ünlü MOTOR MEHMET BEY KARDEŞİMİZ vede diger çeşitler içinde yardımcı ola bilir motorda sıfır vibrasyon var digerlerinde biraz şıkıştırdıgın zaman tireme yapıyor.. bu notumu aklından çıkarma
 
Katılım
22 Şub 2009
Mesajlar
1,065
arkadaşım öncelikle hoş geldin ama 3000 ila 4000 bin tl arasında en iyisi ybr125 dir uzun ömürlü ve dayanıklıdır ecza depoları çogunlukla kullanır parasına göre 1.sınıf mal irtibat için ünlü MOTOR MEHMET BEY KARDEŞİMİZ vede diger çeşitler içinde yardımcı ola bilir motorda sıfır vibrasyon var digerlerinde biraz şıkıştırdıgın zaman tireme yapıyor.. bu notumu aklından çıkarma

aslanım benim (ıpılııııp amuuug)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 PM ----------

düvenonunde kime sorsan gösterir

1 kişi hariç ama demi yusuf:cat:
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖNDERME' KMK olarak dahada büyüyecez bazılarına inat .... :bounce:
 
Son düzenleme:
Katılım
22 May 2008
Mesajlar
532
aslanım benim (ıpılııııp amuuug)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 PM ----------



1 kişi hariç ama demi yusuf:cat:


evet abicim:)gerçi benim gönderdiğmi soylese farkeder:D


kimmiş srması ayıp ferhat abi ben hala sövmekle mesgulum de :D
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GÖNDERME'dedim'ya yusuf anlayan anlar,bazı arkadaşlara :wiinkk: :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst