- Katılım
- 9 Nis 2009
- Mesajlar
- 84
sagol abi
enkısa zamanda inşallah şu işleri bir yoluna koyam sonra
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 PM ----------
sesin solugun çıkmaz oldu güle güle git gel paşa:rendeer::salut::salut::salut::salut:
Teşekkür ederim mehmet.... :rendeer:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 PM ----------
teşekkür ederim murat :rendeer: en yakın zamanda ybr'ne kavuşman dileğimle,benimkine kardeş lazım..:wiinkk:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 PM ----------
teşekkür ederim tuncay :rendeer:
enkısa zamanda inşallah şu işleri bir yoluna koyam sonra
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 PM ----------
sesin solugun çıkmaz oldu güle güle git gel paşa:rendeer::salut::salut::salut::salut: