[Kayseri - MT]

Katılım
9 Nis 2009
Mesajlar
84
sagol abi

Teşekkür ederim mehmet.... :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:21 PM ----------



teşekkür ederim murat :rendeer: en yakın zamanda ybr'ne kavuşman dileğimle,benimkine kardeş lazım..:wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:23 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:22 PM ----------



teşekkür ederim tuncay :rendeer:

enkısa zamanda inşallah şu işleri bir yoluna koyam sonra

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 PM ----------

sesin solugun çıkmaz oldu güle güle git gel paşa:rendeer::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
logobikerslv123.jpg
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
teşekkür ederim..
ama son olark murat abi üzerinde bi oynama yapsın. o çok iyi photoshop kullanıyor...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Fatih;
inşallah hayırlısıyla gidip gelirsin,unutma bu vatan borcu mutlaka ödenmesi gereken bir şeydir..selam olsun fatih kardeşime,sevgiler,saygılar,güzel günler hep yanında olsun senin bir an terketmesin.... Ferhat
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Mehmet aynalar çok güzel oldu yakıştı valla :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:33 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:51 PM ----------

KMK sembol logo neyse adı güzel olmuş ama hep soğuk renk kullanmışınız çabuk bıktırır sıcak renklerle daha canlı hale getirebilirseniz daha iyi olur. (Şahsi görüşüm)
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
fatih sen varmışındır artık ilk geceni geçiriyorsundur askeriyede. ...
şimdiden sana hayırlı teskereler. en kısa zamanda görüşmek dileği ile
allaha emanet ol..
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
Sıcak renkler kullanılarak nasıl olur diye bir logoda ben yapmaya çalıştım ama imageshack'a üyelik vaktim olmadığından avatar olarak atıyorum alttaki yazı hariç aynen gözüktüğü gibi.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
valla abi güzel olmuştu. sadece rancing yada sadece maşta tarz bi motort olmasın dediler arkdaşlar. ayrımcalık oluyor dediler
en iyisi hepsinden birertene oslun
yada en güzeli bi tane mobilet olsun
 
Katılım
15 May 2009
Mesajlar
98
valla abi güzel olmuştu. sadece rancing yada sadece maşta tarz bi motort olmasın dediler arkdaşlar. ayrımcalık oluyor dediler
en iyisi hepsinden birertene oslun
yada en güzeli bi tane mobilet olsun

Senin yaptığın kötü demedim tabiki güzel olmuştu. Başka renk kullanman durumunda daha iyi sonuç elde edersin diye düşündüm. Benim ki sadece fikir vermek yardımcı olurum belki diye düşündüm yoksa yaptığın takdire şayan...
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
yok ben benimkine kötü dedin demedim. sadece senin yaptığında sadece racin var. arkdaşlar ayrımcalık olmasın dediler. yoksa benim yaptığım öncekinde cruiser vardı arkaDAŞLAR sadece cruiser olmasın dediler. senin yaptığın güzel. sadece racin yerine mobilet koysan süper olacak
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Logo'da sonradan düzenlemeler yapılabilir bence,takılacak mevzular değil bunlar ..
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
slm mıllet ben kayserıde oturuorum kayseride 3.5 mılyar cıvarı 0 cross motoru yada guzel bı makına bulabılırmıyım yenı kullanmaya baslıcam motor .. tawsıyelerınz war mı bıde bıldıgınz motor satış bayii war mı
 

m.s

Katılım
1 Ara 2008
Mesajlar
788
slm mıllet ben kayserıde oturuorum kayseride 3.5 mılyar cıvarı 0 cross motoru yada guzel bı makına bulabılırmıyım yenı kullanmaya baslıcam motor .. tawsıyelerınz war mı bıde bıldıgınz motor satış bayii war mı

Hoşgeldin arkadaşım sana ünlü motordan Mehmet kardeşimiz yardımcı olur...
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm mıllet ben kayserıde oturuorum kayseride 3.5 mılyar cıvarı 0 cross motoru yada guzel bı makına bulabılırmıyım yenı kullanmaya baslıcam motor .. tawsıyelerınz war mı bıde bıldıgınz motor satış bayii war mı

Hoşgeldin........ :rendeer: kalıcı katılımcı olman dileğimle :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 AM ----------

Yeni başlayacaksan eğer sana şiddetle ybr'tavsiye ederim dikkat!!!klasik bir sözdür bu ama gerçeklik payı fazla :bounce:
 
Katılım
29 May 2009
Mesajlar
115
Hoşgeldin........ :rendeer: kalıcı katılımcı olman dileğimle :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:43 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:41 AM ----------

Yeni başlayacaksan eğer sana şiddetle ybr'tavsiye ederim dikkat!!!klasik bir sözdür bu ama gerçeklik payı fazla :bounce:


fıayt ucuk olmasında 3.4 cıvarı hmn almayı dusunmuorum ztn sadece onerılen modellere bakacam kafama hangısı yatarsa ayrıca kalıcı olacama emın ola bılırsın cocuklukdan berı war dı motor tutkum bu sıteyı kesfttım ıı oldu :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:53 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:51 AM ----------

Hoşgeldin arkadaşım sana ünlü motordan Mehmet kardeşimiz yardımcı olur...

ünlü motor nerde adresı tam olarak ??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst