en iyisi rampalardan ve virajlardan kaçınmak ve işlek yolları tercih etmek. köprüde özellikle sağ şerit yerine biraz daha iyi durumdaki orta ya da sol şeritten gitmek lazım. virajları mümkün oldukça geniş ve yavaş dönmek lazım. bu sabah Maslak civarı da fenaydı. bi de mümkünse 8'den sonra yola çıkmak lazım bence...