Kayganlaşan yollara dikkat !!!

Katılım
18 Ağu 2008
Mesajlar
1,415
Münküm olduğunca önünüzden giden araçların teker hızalarından gitmaye çalışın. Böylelikle yolun ıslaklığı sağa sola savrulduğu için sizlere güvenli bir koridor açılmış olur.
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
evet arkadaşlaaar bende bu konu hakkında konu açmayı düşünürken siz açmıssınız.... çok dikkat edin.... motor kullanmaktan yana yollarda cambazlık yapıyoruzz.. aniden motor altımızdan çıkı veriyor.. aman dikkat...
 
Katılım
12 Eki 2010
Mesajlar
202
Bende 2 3 gündür eve gelirken sise yakalanıyorum. Yağmur gibi yağıyor resmen. Tren geçidine yaklaşırken hafif arka frene bi dokundum arka taraf öne gelmeye başladı. En güzeli vites düşmek.
 
Katılım
4 May 2010
Mesajlar
136
en iyisi rampalardan ve virajlardan kaçınmak ve işlek yolları tercih etmek. köprüde özellikle sağ şerit yerine biraz daha iyi durumdaki orta ya da sol şeritten gitmek lazım. virajları mümkün oldukça geniş ve yavaş dönmek lazım. bu sabah Maslak civarı da fenaydı. bi de mümkünse 8'den sonra yola çıkmak lazım bence...
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
Kis aylarinda sadece buzlanmalara yogunlasmak yetersiz...unutmayalim motosiklet lastikleri isindikca performansi artar:bounce: soguk lastikle viraj yapmak akil isi degildir:wiinkk:
 
Katılım
30 Ağu 2005
Mesajlar
560
Motosikleti
TGB X-MOTION 250
uyarı için teşekkürler gerçekten kayganlaşıyor yollar

Herkese kazasız sürüşler Allah esirgesin kazadan beladan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst