Çekim gayet net ve açık düzgün bi çekim
Gerçek bi çekim herkez bi kulp takmış ama kaç kişi 300 km sürate çıktı ??
300km hızda bi araç size doğru gelirse anlamazssınız hızını
taki yanınızdan geçene kadar
Eğer bu motosikletin arkasındada bi kamera olsaydı ozaman doğru bi çekim olduğunu daha iyi anlardınız
Mert, adamın çıktığı hız değil de düzgün ve başarılı frenajı daha etkileyici bence...