Kawasaki Ninja 320 Ye Vuruyo

Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
BENCE FAKE DEĞİL. ÇÜNKÜ 300 km hızda iki direk arasında 1-2 ( 2 saniye) diye sayarsanız ( iki direk arası 50 metre) direği az da olsa geçersiniz. 83,33 metre hız yapıytor ortalama.
 
Katılım
13 Kas 2008
Mesajlar
682
Bence en güzel tarafı 300 km hızla giderken önündeki aracı farkedip 120 km hıza düşmesi mükemmel tecrübe abiyi ayrıca tebrik ederim :p
 
Katılım
22 Şub 2007
Mesajlar
1,760
hemen gerçekmi yalanmının peşine düşmüşsünüz fıstık gibi gidiyo işte makina daha acılmamıs km si düşük o enteresan ama önüne araba cıkınca nasıda yavaşladı süper motor
 
Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
73
Ben bu videoyu izlemiştim.Hatta sık kullanılanlara da eklemiştim.Bu makine kırmızı bir honda cbr 1100 xx blackbird.Bu video daha uzun aslında burada hem marka yanlış hem daha kısa alınmış.300 km yı geçiyor aslında.Kawasaki felan değil yani ,kawa nerde geçecek 300 ü?:queen:
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
600
Ben bu videoyu izlemiştim.Hatta sık kullanılanlara da eklemiştim.Bu makine kırmızı bir honda cbr 1100 xx blackbird.Bu video daha uzun aslında burada hem marka yanlış hem daha kısa alınmış.300 km yı geçiyor aslında.Kawasaki felan değil yani ,kawa nerde geçecek 300 ü?:queen:
Kesinlikle cbr 1100 xx ve video gerçek.
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
Videonun ana teması sorulsa eminim ben bu frenajı derdim..... Adam nerden gördü de frenledi?....:silent: Ve nasıl ustalıkla yavaşladı.....:):)

Biz olsak yapışmıştık arabaya, ya da solda bariyerleri sayıyorduk..... :queen::queen:


Kesinlikle o frenaj bölümünü defalarcxa izledim harika
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst