- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Almanya otobanı , ..
Kesinlikle cbr 1100 xx ve video gerçek.Ben bu videoyu izlemiştim.Hatta sık kullanılanlara da eklemiştim.Bu makine kırmızı bir honda cbr 1100 xx blackbird.Bu video daha uzun aslında burada hem marka yanlış hem daha kısa alınmış.300 km yı geçiyor aslında.Kawasaki felan değil yani ,kawa nerde geçecek 300 ü?:queen:
Videonun ana teması sorulsa eminim ben bu frenajı derdim..... Adam nerden gördü de frenledi?....:silent: Ve nasıl ustalıkla yavaşladı.....
Biz olsak yapışmıştık arabaya, ya da solda bariyerleri sayıyorduk..... :queen::queen: