Kawasaki Ninja 320 Ye Vuruyo

Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
1.Ben bu videoyu izlemiştim ama honda cbr 1100 xx ti galiba tam emin değilim
2.Bence bu işte bi ****** var çünkü 280 le giderken tırı geçiyo sanki tır 200 le gidiyomuş gibi orta şeride bakarmısınız 320 ye benziyomu
3.Bi kez daha izleyip benzin çubuğuna bakar mısınız??
 
Katılım
9 Eki 2007
Mesajlar
99
1.Ben bu videoyu izlemiştim ama honda cbr 1100 xx ti galiba tam emin değilim
2.Bence bu işte bi ****** var çünkü 280 le giderken tırı geçiyo sanki tır 200 le gidiyomuş gibi orta şeride bakarmısınız 320 ye benziyomu
3.Bi kez daha izleyip benzin çubuğuna bakar mısınız??

güzel tespit :)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
amma hızlı dönüyor hız saati, devir saati sanki mübarek :cyclopsan
 
Katılım
16 Eyl 2008
Mesajlar
429
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bayram tatilinde adana-mersin otobanında kuzenim ile birilkte 600RR ile 220-230 ile orta şeritteki arabaları solladımızda bile çok daha hızlıydı.sanki bi resim çekme anı gibi.bu adam 280 ile gidiyor.ama yanlarından çok yavaş geçio gibi anlamadım.tırlar falan bu kadar hızlı olamaz heralde?:silent:
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
adam gayet güzel gidiyor yol müsait mekine güzel basıyor valla hiç te yavaş değil km saatide gayet hızlı bence normal bir video zaten sanırım zx-9r bu makine ivmelenmesi de normal bence
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
ya hız ii bence kamere öne doru olduğu için öle görünüyo
ama bumotorun benzin göstergesi bozuk one öle sanki benzini içiyoda gösterge nasıl iniyor aşaya :D:)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bence gerçek bir çekim.... Km sayacı da doğru çalışıyor...

Benzin göstergesi ani ivmelenmede artıyor, hız sabitlenince inmeye başlıyor... Yoksa benzini içtiğinden değil....

Bana çok gerçekçi geldi... :cat: Tekrar tekrar izledim.... :cat:
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
Bence gerçek bir çekim.... Km sayacı da doğru çalışıyor...

Benzin göstergesi ani ivmelenmede artıyor, hız sabitlenince inmeye başlıyor... Yoksa benzini içtiğinden değil....

Bana çok gerçekçi geldi... :cat: Tekrar tekrar izledim.... :cat:

aynen öle..
emin olunki 300 ile giderken tırlar araçlar böyle görünüyor..
nerdeyse her gün gidiyoruz, görüyoruz, tecrübeyle sabittir:wiinkk:
abi göstergenin oynaması da deiğin gibi şamandırada hassasiyet sonun varsa gaz çekip frene basmada ileri geri benzinin depoda oynamasından kaynaklanıyodur:cat:
 
Katılım
17 Kas 2006
Mesajlar
734
Bence gerçek bir çekim.... Km sayacı da doğru çalışıyor...

Benzin göstergesi ani ivmelenmede artıyor, hız sabitlenince inmeye başlıyor... Yoksa benzini içtiğinden değil....

Bana çok gerçekçi geldi... :cat: Tekrar tekrar izledim.... :cat:

Bu çekim amatör bir çekim veya youtube için hazırlanmış "ben şunu yaptım" çekimi değil kısacası öyle zannettiğiniz gibi antin kuntin bir iş değil. Hollanda'da yayınlanan bir motosiklet programı için Honda 1100xx Blackbird incelemesi bildiğim kadarıyla ve biraz eski bir çekim. Alp abinin tesbitleri, doğrudur kısacası ve GKN'nin de...
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Kawasaki ninja değil ama...Honda cbr 1100 blackbird bu makine :wiinkk:


 
Son düzenleme:
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Gosterge paneli Honda CBR 1100 xx ile ayni degilse bu kesinlikle 1100 xx.. Kilometre saatinde herhangi bir ariza yok bence, tamamen kameranin gorus acisiyla alakali hersey.. Arka tekeri kampana Alp'ime Tunay'ime katiliyorum kisaca..
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Çekim gayet net ve açık düzgün bi çekim
Gerçek bi çekim herkez bi kulp takmış ama kaç kişi 300 km sürate çıktı ??

300km hızda bi araç size doğru gelirse anlamazssınız hızını
taki yanınızdan geçene kadar

Eğer bu motosikletin arkasındada bi kamera olsaydı ozaman doğru bi çekim olduğunu daha iyi anlardınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst