Kawasaki Kawasaki Ninja 300R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Parkları da degistirdim ben. Sadece ampulü degistirseydim parklar sari kalacak görüntü kotu olacakti
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
152
Resim paylaşında görelim hocam :)

kafası yarık ninja :salut:

5d6da79046254a27a7f91c004e7959d8.png
 
Katılım
25 May 2016
Mesajlar
2
4 aydır Ninja 300 e sahipim bugün farkettim ankarada 2 kişiyiz bir beyaz bir yeşil ninja 300 lü wp grubu falan varsa eklerseniz sevinirim yoksada vericeğim numaradan benimle whatsapp dan ilteşime geçersenizde sevinirim 05543971861
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
İspanyadan sipariş ettiğim 11 günde, çok güzel şekilde paketlenmiş halde gelen minnakları 1,5 saatte monte edebildim :)
Takozlar motor şasesine monte ediliyor. Montajı çok kolay basit bir alet takımıyla kendiniz yapabilirsiniz.

1dVLAN.jpg


Satıcının elinde sadece mavi rengi yoktu diğer her rengin mevcut olduğunu söyledi. Bana göre en siyah en iyi durandı.
L3ZyL0.png
 
Katılım
2 Nis 2012
Mesajlar
152
4 aydır Ninja 300 e sahipim bugün farkettim ankarada 2 kişiyiz bir beyaz bir yeşil ninja 300 lü wp grubu falan varsa eklerseniz sevinirim yoksada vericeğim numaradan benimle whatsapp dan ilteşime geçersenizde sevinirim 05543971861

ben vardım angarada :D istanbula geldim artık iş için bayramda gelebilirim ,
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Takozlar puig marka 389 tl, shipping 45 tl, 1 tl ptt kargo maal oldu bana :) Türkiye de aramadığım sormadığım yer kalmadı belki 40 kişiyle görüştüm yok. Ana distribütörüyle görüştüm 2,5ay sonra gelir şimdi sipariş versek dedi. Ben kendim verdim 11 günde geldi.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Hocam test etme gereği duymazsınız inşallah...Ama ücretleri cidden fahiş fiyat ya, bu 150 lira civarı satılanlar var nette onlar iş görmez mi ??
 
Katılım
31 Ara 2015
Mesajlar
79
Takozlar puig marka 389 tl, shipping 45 tl, 1 tl ptt kargo maal oldu bana :) Türkiye de aramadığım sormadığım yer kalmadı belki 40 kişiyle görüştüm yok. Ana distribütörüyle görüştüm 2,5ay sonra gelir şimdi sipariş versek dedi. Ben kendim verdim 11 günde geldi.

kerem .benimkinden montaj ayakları biraz farklı gibi geldi bana.motorda şaseye mi montajı yapılıyor.yoksa motor bloğunda yağ tasının saplamalarına mı?montaj yerlerini tarif edebilir misin .kaç v,da ile sıkılıyor.link verdiğim resimdeki vidalar mı?

http://imageshack.com/a/img921/7260/qmeLOJ.jpg
http://imageshack.com/a/img923/8831/rloY9k.jpg
http://imageshack.com/a/img921/1028/Yn28n5.jpg
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
kerem .benimkinden montaj ayakları biraz farklı gibi geldi bana.motorda şaseye mi montajı yapılıyor.yoksa motor bloğunda yağ tasının saplamalarına mı?montaj yerlerini tarif edebilir misin .kaç v,da ile sıkılıyor.link verdiğim resimdeki vidalar mı?

http://imageshack.com/a/img921/7260/qmeLOJ.jpg
http://imageshack.com/a/img923/8831/rloY9k.jpg
http://imageshack.com/a/img921/1028/Yn28n5.jpg

Nasıl tarif edeyim bilemedim ama son eklediğin resimde elinin sol üst tarafındaki iki vidaya bağlanıyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:53 ----------

Hocam test etme gereği duymazsınız inşallah...Ama ücretleri cidden fahiş fiyat ya, bu 150 lira civarı satılanlar var nette onlar iş görmez mi ??

O 150 tl olanlarda illa ki iş görür ama birkaç sayfa öncesinde o universal olan koruma takozlarının şase değilde motor bloğuna bağladığını duyunca mecbur bundan almak istedim motoru korumaya çalışırken daha fazla bir zarar vermeyeyim diye.

Bundan 2 ay önce bi arkadaşım 250sl aldı devamlı diyorum "kankii koruma takozu bak universalde olsa taktır taktır" taktırmadı motoru trafikte olduğu yerde düşürdü sadece sol grenaj 845tl :) sinyal ve işçilik hariç...

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:58 ----------

Bakım için Kadıköy Üniversal motora götürmeyi planlıyorum daha önce gidip sorun yaşayan oldu mu?
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Vallaa en ufak hatamızda öpen bir parça fiyatımız var Allah muhafaza :) Hocam şaseye yada bloğa bağlanması değilde 2 demir parçasını bu kadar ittirilmesine ayar oluyorum :)
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Kasko yaptırın arkadaşlar en temizi

Motor olduğu yerde devrildi yan karenaj çatladı diyelim. Kasko sana yeni yan karenajmı hediye edicek sanıyorsun :thumleft: yarım yumalak yama yapılacak devam . Üstüne hasarsızlık indirimide gitti ::blusssh: Allah muhtaç etmesin hepsi milleti nasıl düdüklerimin peşinde. ::ranntign
Motora kasko yapılacaksa sadece hırsızlık ve perti kapsayan uygun fiyatlısından yapılmalı. :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
71
Arkadaşalar dün r25 sürdüm rodajı bitmiş bir motordu alt devirler iolsun üst devirleri olsun benim motorumdan güçlü gibi geldi /ninjam daha rodajda 220kmde 4 bin devri geçmiyorum hiç birşey bilmiyorum o yüzden) 2 motoru da süren varsa tecrubelerını paylaşırmı ? birde r25 biraz daha yüksek bir motor ama ninja daha kalıplı. İyi Günler
 
Katılım
30 Haz 2011
Mesajlar
2,819
Öyle bir şeyin mümkünatı yok
Açık ve net söyleyebilirim ki otobanda beni 160 170 ile geçen r25in pesine bakalım.ne kadar zamanda yetişeceğim diye takildim
Defalarca yavaşladım arayi açtım tekrar yakaladım

Tork anlamında rakamlar zaten neyin ne olduğunu söylüyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst