Merhaba arkadaşlar,
siteye yazacağım ilk mesaj bu. Tanışma kısmında sonra tanışırız
Şimdi gelelim konuya. Bu karşılaştırmayı çok saçma bulan arkadaşlara sesleniyorum öncelikle. 250R bir racing makinadır ve 250cc dir. Aynen Kawa gibi. Karşılaştırabileceğiniz başka makina varsa onu da konuşalım. Bence karşılaştırılabilecek yegane 2 makinadır. Hyosung hakkında okuduğu ve gördüğü kadar bilgiye sahip olan arkadaşlar "aa hyo mu öğğk, o ne, racing mi canım o da" gibi yorumlarda bulunmakta haklılar. Siz gelin bir de kullanan arkadaşlara sorun. Her 2 motorun da artıları ve eksileri vardır. Ben sizlere GT250R'ın kendime göre artılarını ve eksilerini sayayım.
1) 2 silindir V motor (Tork bakımından + , ses bakımından -)
2) Kaslı yapısı (Kesinlikle ++)
3) Kalın arka teker (++)
4) Suzuki'nin kardeşidir ve çin mallarıyla karıştırılmaması gerekir (Kalite ++)
5) Yakıt açısından 2 silindirin avantajı avrdır (Maddi yönden ++)
6) Servis ücretleri full bakımı 200 ytl den azıdır (Yine maddi yönden ++)
7) Ağırlığı 600 lük makineler kadardır (--)
Bunlar şimdilik aklıma gelenler. Lütfen arkadaşlar. Bilmediğiniz veya görmek istemediğiniz yönleri yüzünden bir markayı küçümsemeyiniz. Ben motoru aldığımda 1200 km'de idi. şu anda 8100 km oldu. Daha 1 kere tık demedi. Yaz kış ne çalıştırma ne ısınma problemi yaşadım. Afedersiniz yeri geldi hayvan gibi kullandım. Redline a girdim abandım zorladım yatırdım. Motor banamısın demiyor. Kalite derseniz kalite. İvme derseniz ivme. Üstüne de çok mu çok yakışıklı. Hem az yakıyor hem de servisleri çok ucuz. Neden bu motoru bu kadar aşşağılama hevesindesiniz anlamıyorum. Yolda bazen 600 lük motorlarıyla sataşanlar bile sonradan "yuh 250 lik olamaz bu makine" bile diyorlar. Siz Hyo yu küçük görmeye devam edin. Dileyen varsa gelsin vericem motorumu. Binin görün. Görmezden gelip Kawa Kawa demeyin. Ayrıca Kawa bir dünya markasıdır diyenler Hyosung'un ne kadar yeni, fakat yeni olduğu kadar da hızlı bir çıkış yaptığını bilmiyorlar. Bana sorarsanız da Kawa Hyosung'un yanına bile yaklaşamaz. Alan olursa trafiğe kapalı alanda birlikte test etmek isterim. (Ayrıca GT650R ile de özenle 600 lük kawalarınızın anahtarları alınır :=))) Saygılar.