kawasaki ninja 250r mi hyo gt250r mi

Hyosung GT 250 R mi ? Kawasaki Ninja 250 mı ?


  • Kullanılan toplam oy
    176
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
z-motordan,motosiklet ve parça fiyatlarından,servis ağından çok memnunlar ki tartışmasız kawa denmiş.Saygı duyarım. :)
Almanya'da 2007 de en çok satan japon kawa, ama bizdeki satış sonrası anlayış ve yedek parça bulundurma yüzdesindeki yetersizlik kawayı olması gerektiği yere taşıyamıyor.:bounce:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
hocam kawayla neyi kıyaslayalım söylermisin:pr::silent:sadece fikir istiyorum:silent:

hyo sence kawasaki nin dengimi ?
ha diyeceksin ki hyo da 250 cc kawasaki de 250 cc

ee ben de sana derim ki benim ww bora da 1600 cc.. 105 bg
tempra da 1600 cc.. 85 bg
doğan da 1600 cc.. 85 bğ
dacia sendora 1600 cc 85 bp
bu markaların ww bora ile 1600 cc olmalarından başka ne ortak yönleri var ?
eee hadi her yönü ile kıyasla bakalım ..........

ben de ww bora ile bmw nin 1600 cc lik otomobiliyle kıyaslıyamıyorsam ....
ancak reno megan 1600 cc ile kıyaslıyabilirim ww bora nın dengi o ...
kawasaki nin adı yeter ..
benim motosiklet im de kawasaki ee ben parçası yokmuş pahalıymış diye düşünmedim mi ?
yeter ki motosiklet pert olmasın ondan gerisi her türlü bir şekil de hal çaresi bulunur...
kawasakinin parçası pahalıymış !! 5500 euro veren bunu düşünmedi de siz mi düşünüyorsunuz ?
hyo ların parçalarını gazoz kapağı karşılığı ile mi satıyorlar...
ha piyasa da honda nın suzuki nin yamaha nın 250 cc race makinesi olur kıyasla.
ben şimdi 250 race almaya kalksam kawasaki alırım hyo nun fiyatı 9000 ytl ye yakın 11000 ytl veririm kawa alırım ....
çünkü marka kalitesini biliyorum..
(en basitinden krank ı elime almam )..
hyo kullandın mı diyeceksin .. kullanmadım ...düşünmediğim den değil ama hyo topigini araştırdığımda bir çok sorun yaşandığını gördüm ...
vazgeçtim...
selamlar...
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
hyo sence kawasaki nin dengimi ?
ha diyeceksin ki hyo da 250 cc kawasaki de 250 cc

ee ben de sana derim ki benim ww bora da 1600 cc.. 105 bg
tempra da 1600 cc.. 85 bg
doğan da 1600 cc.. 85 bğ
dacia sendora 1600 cc 85 bp
bu markaların ww bora ile 1600 cc olmalarından başka ne ortak yönleri var ?
eee hadi her yönü ile kıyasla bakalım ..........

ben de ww bora ile bmw nin 1600 cc lik otomobiliyle kıyaslıyamıyorsam ....
ancak reno megan 1600 cc ile kıyaslıyabilirim ww bora nın dengi o ...
kawasaki nin adı yeter ..
parçası pahalıymış !! 5500 euro veren bunu düşünmedi de siz mi düşünüyorsunuz ?
hyo ların parçalarını gazoz kapağı karşılığı ile mi satıyorlar...
ha piyasa da honda nın suzuki nin yamaha nın 250 cc race makinesi olur kıyasla.
ben şimdi 250 race almaya kalksam kawasaki alırım hyo nun fiyatı 9000 ytl ye yakın 11000 ytl veririm kawa alırım
(en basitinden krank ı elime almam )..
selamlar...

Yoruma katılıyorum, yedek parça işine gelince, henuz ihtiyacım olmadı, ama servis ağı ve satış sonrası hizmetten kesinlikle memnunum, periyodik bakımlar konusundada hiçbir sıkıntım yok :cat:. daha fazla sorusu olan özelden sorabilir :cat:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Arkadaşlar tartıştığınız modeller tarzım değil ama duyarsız kalmakta yanlış olur düşüncesindeyim.
Hyosung merak edip tarihçesini incelediyseniz uyduruk bir marka değildir!
Suzuki için motor üreten bir markayı siz suzuki'deki mühendislerden daha iyi anlar havasında neden eleştiriyorsunuz anlaşılır gibi değil...
Hyosung
1958 Hyosung Group of industries
1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı
1980 Changwon fabrikası tamamlandı
1982 İhracat başladı
1986 Kendi Ar-Ge departmanı
1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı
1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandı
2005 ispanya'da en çok satan model
2006 Avrupanın en iyi geçiş modeli seçilmiştir
Kanuni tarihçesiyle özdeştirerek hyo yu karalamak doğrumu!
Açın avrupadaki motosiklet dergilerindeki test sonuçlarını bir inceleyin.
Türkiyede bir iki kullanıcı R6 tadında sürmeye kalktıda krank kırdı diye gereksiz saplantıya girmemek lazım.Ortada dünya gerçekleri ve kullanıcıları varken burdaki bir iki kullanıcıylamı kaliteyi değerlendirmeliyiz! :bounce:
Ayrıca doğan-bora kıyaslaması biraz komik olmuş :) Tofaş Türkiye üretimindeyken, Hyonun Suzukiye yaptığına benzer şekilde volkswagen için motormu üretti ya da ürettide ona rağmen değerimi olmadı ki örneklemişsiniz! :p
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Bir zamanlar bir başlık vardı, GT650R mı ER6f mi diye. Bende markadan dolayı kawasaki demiştim. Birgün yolum Kızıltoprakta bir motosiklet mazağsına düştü. Sıfır bir GT650R ve biraz ilerisinde 2. el bir ER6f vardı. Ne yalan atayım GT650R'ı gördükten sonra ER6f'e bakasım dahi gelmedi.
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Arkadaşlar tartıştığınız modeller tarzım değil ama duyarsız kalmakta yanlış olur düşüncesindeyim.
Hyosung merak edip tarihçesini incelediyseniz uyduruk bir marka değildir!
Suzuki için motor üreten bir markayı siz suzuki'deki mühendislerden daha iyi anlar havasında neden eleştiriyorsunuz anlaşılır gibi değil...
Hyosung
1958 Hyosung Group of industries
1978 Hyosung Motors & Machinery Inc. kuruldu
1979 Japon Suzuki Motor Corps. lisansı ile Suzuki modelleri üretmeye başladı
1980 Changwon fabrikası tamamlandı
1982 İhracat başladı
1986 Kendi Ar-Ge departmanı
1988 Seul Olimpiyatlarının resmi motosiklet sağlayıcısı
1990 Daesung 'da ki 2. fabrika tamamlandı
2005 ispanya'da en çok satan model
2006 Avrupanın en iyi geçiş modeli seçilmiştir
Kanuni tarihçesiyle özdeştirerek hyo yu karalamak doğrumu!
Açın avrupadaki motosiklet dergilerindeki test sonuçlarını bir inceleyin.
Türkiyede bir iki kullanıcı R6 tadında sürmeye kalktıda krank kırdı diye gereksiz saplantıya girmemek lazım.Ortada dünya gerçekleri ve kullanıcıları varken burdaki bir iki kullanıcıylamı kaliteyi değerlendirmeliyiz! :bounce:

bu bilgiler konusunda tereddüz haklısınız ..
fakat hyo ..
4 büyük japon la aşık atacak kıvamda değil henüz ............
bu benim yorumum değil sadece ..
temmuz motor on dergisi bulun okuyun hyo 650 race testi var ..
2008 model motosiklet e 1996 model lastik takmışlar ..
motosiklet 2008 model lastikleri 1996 model ...
bu tespit bile hyo nun yemesi gereken daha çok fırın ekmek olduğunu gösteriyor..
testin sonucunda da yukarı da ki yorumda bulunuluyor..
dergiyi bulun okuyun ...bu yorum u siz de okuyun ..
evet fiyat ve performans olarak uygun ama ..
kusura bakmayın
asla ve asla 4 büyük japonla bir tutulamaz ...
selamlar.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Tek eksiği motosiklet üzerindeki lastik modeli olsun :) o da ekonomisi düzgün olmayan bir ülkede alıcıya rahat ulaşabilmek için yapılmış bir maliyet azaltması olabilir sadece :wiinkk:
Konu ingiliz mcn dergisinde ele alınmış zamanında.Aşağıdaki linkten en azından video kıyaslamasına bir bakın. :bounce:
http://www.motorcyclenews.com/MCN/N...jun0308-kawasaki-250r-ninja-v-hyosung-gt250r/
Avrupada en iyi geçiş motoru olmaya layık görülmese ninja ile birlikte sürerek ciddi dergi kıyasını yaparmıydı!
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
Tek eksiği motosiklet üzerindeki lastik modeli olsun :) o da ekonomisi düzgün olmayan bir ülkede alıcıya rahat ulaşabilmek için yapılmış bir maliyet azaltması olabilir sadece :wiinkk:

1958 kurulan bir firmanın geçtiği süreç ve başarıları tebrik edilebilir fakat iş firma tarih lerine de kalırsa kawasaki hyo yu bu klasman da da geçer .
hyo daha uzun yıllar sadece ve sadece bir geçiş motosiklet i markası olarak anılacak ve kalacaktır.
Ayrıca ;
motosiklet te lastik hayat tır ...........
siz bu tip bir uygulamayı 4 büyük japon da duydunuz ve ya gördünüz mü ?
ben 2002 beri iki tekerlek üzerindeyim ve amatör ce de ilgilensem de bu şekilde bir uygulamayı 4 japon da görmedim duymadım ..
malesef hyo nun bizim ülkemize ve müşterilerine reva gördüğü bu uygulamayı siz bu şekilde hazmedebiliyor ve gülerek yorumlayabiliyorsanız size burada verebileceğim bir cevap ve izah edebileceğim hiç bir konu yoktur..
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Dediğim gibi lastik çiftine 600-700 ytl verdiğiniz zaman her marka için şahsen güvendiğinizi takar ve daha emniyetli kullanırsınız. Üstündeki lastik marka ama eski model,firmanın kuruluş tarihi kawadan sonra...düşünceleri bu motosikleti bulunduğu klasmandan alıp,alt kategorilere sürüklemez.Türkiye de sonradan açılıp ta eski kuruluşları geçen örnek vermek mümkün,reklamasyon olur diye yazmıyorum.Olaya daha teferruatlı yaklaşmanız ve sağlıklı düşünmeniz için moto cycle news dergisinden aktarım yaptım.Kendi kullandığım modellerin çevirisini yaparak paylaşıyorum ama buna zaman ayırmak istemedim.Dil bilen birisi belki çeviri yaparda bu konuda paylaşıma girer.:wiinkk: Her tartışma araştırmayı,her araştırma ise bilgi kazanımını sağlar. Teşekkürler.:cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
bu bilgiler konusunda tereddüz haklısınız ..
fakat hyo ..
4 büyük japon la aşık atacak kıvamda değil henüz ............
bu benim yorumum değil sadece ..
temmuz motor on dergisi bulun okuyun hyo 650 race testi var ..
2008 model motosiklet e 1996 model lastik takmışlar ..
motosiklet 2008 model lastikleri 1996 model ...
bu tespit bile hyo nun yemesi gereken daha çok fırın ekmek olduğunu gösteriyor..
testin sonucunda da yukarı da ki yorumda bulunuluyor..
dergiyi bulun okuyun ...bu yorum u siz de okuyun ..
evet fiyat ve performans olarak uygun ama ..
kusura bakmayın
asla ve asla 4 büyük japonla bir tutulamaz ...
selamlar.
hocam suzukının çift silindirli 650 lik bi makinası var bilirmisiniz:bounce:
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Problem,şikayet,memnuniyetsizlik,şanssızlık her model her marka için geçerlidir
http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-kawasaki-0--0--205249-.html
http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-kawasaki-0--0--168910-.html
http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-honda-0--0--306150-.html
http://www.sikayetvar.com/svf-sikayet-full-honda-0--0--273876-.html
Ama bu şikayetler bizde sonucu değiştirmiyor.
Japonlar arasında uzun yıllar yedek parçaya %60 oranında yatırım yapan Honda bu sektörde lider durumundadır.
Fakat 250 lik race getirmeyince bu kategorinin dışında kalmış oluyor,halbuki 250 cc segmentinde ekmek çok!
 
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
1958 kurulan bir firmanın geçtiği süreç ve başarıları tebrik edilebilir fakat iş firma tarih lerine de kalırsa kawasaki hyo yu bu klasman da da geçer .
hyo daha uzun yıllar sadece ve sadece bir geçiş motosiklet i markası olarak anılacak ve kalacaktır.
Ayrıca ;
motosiklet te lastik hayat tır ...........
siz bu tip bir uygulamayı 4 büyük japon da duydunuz ve ya gördünüz mü ?
ben 2002 beri iki tekerlek üzerindeyim ve amatör ce de ilgilensem de bu şekilde bir uygulamayı 4 japon da görmedim duymadım ..
malesef hyo nun bizim ülkemize ve müşterilerine reva gördüğü bu uygulamayı siz bu şekilde hazmedebiliyor ve gülerek yorumlayabiliyorsanız size burada verebileceğim bir cevap ve izah edebileceğim hiç bir konu yoktur..


Nankör savunma moduna geçmişsin dostum hiç gereği yok bence, Hyosung ne kadar iyi motosiklet üretirse üretsin hiçbir zaman 4 büyük japon kategorisine yükselemeyecek nedeni ise basit marka bilinci yok, 3 kuruş para için ismini değiştirmedimi, dikkat edersen kawasakiyi kötüleyenlerin %90'ı Hyosung&Kanuni kullanmış veya kullanıyor, kaygılarınıda anlıyorum sonuçta kimse malının kötülenmesini istemez, ama dikkat etmek gereken madem bu kadar iyi motosiklettide neden bu kargaşalar olduğunda herkes elden çıkarmaya çalışıyordu. İşte bu sebeplerden dolayı kendi marka ismine güvenmeyen bir motosiklete binmem kimseyede tavsiye etmem, yarın birgün St Group distribütörlüğü Kuralkandan alırsa ne olacak :)

Yoksa performans hariç görüntüsüne, fiyatına laf yok Ducati'ye benzerliğinden dolayı hoşuma da gitmiştir geçmişte sahip olmak istediğim motosikletlerden de biriydi. Ama o da geçmişte kaldı çünkü artık daha iyi bir motosiklete sahibim.

Saygılar.
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Distribütörlük x firmasından y firmasına geçebilir. Kawayı Türkiye'ye ilk getiren hangi gruptu?
Hyosung Amerika sitesinde (http://www.hyosungmotorsusa.com/company_info/aboutus.asp)
Company name: S&T motors co,LTD.(KOREA) Hyosung Motors Amerika,(USA) olarak geçmektedir. Sırf Global kanuni çekişmesinden ismini üç kuruşa değiştirdiği ithamınız burada anlamsız oluyor.
Bu sayfada Hyo güzel motordur diyenlerin kullandığı motorları bir incelermisiniz?(kawayı kötüleyen hyocu düz mantığı çıkmış, 5. sayfanın başındaki yorumuma bir bakarmısınız...)
Hangi kategoride olması gerektiğini ve hangi kategoriye yükselemeyeceğini ancak yorumlayabiliriz,haricinde Dünya çapında yazıp çizdiklerimizin okyanusta su damlası kadar önemi yok.Zannediyormusunuz ki mcn dergisi yadıklarınızı alıp değerlendirecek! Bilimsel ve ispatsal hiç bir değeri yok.Çünkü bilir kişi raporu tutmadığımız gibi üreten,araştıran ve teknik verilerle olayı destekleyen eğitim ve kültüre malesef sahip değiliz.:) En iyi yaptığımız daha kullanmadan karalamak ve birilerinin yazıp çizdiğini basamak olarak kullanıp herşeye bilir kişi gibi yorum yapmak.
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Yoruma katılıyorum, yedek parça işine gelince, henuz ihtiyacım olmadı, ama servis ağı ve satış sonrası hizmetten kesinlikle memnunum, periyodik bakımlar konusundada hiçbir sıkıntım yok :cat:. daha fazla sorusu olan özelden sorabilir :cat:

yoruma katiliyomuş:p:p:pdaha motorun kaç bin kmdeki parca ihtiyacin olmadi:queen::queen:2 bin km çinçon motorlar bile parçaya ihtiyaç duymuyor:queen::queen: yoruma katilma kendin yap:p:p:queen:
 
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
586
................................................................
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Ocak 2007
Mesajlar
521
Distribütörlük x firmasından y firmasına geçebilir. Kawayı Türkiye'ye ilk getiren hangi gruptu?
Hyosung Amerika sitesinde (http://www.hyosungmotorsusa.com/company_info/aboutus.asp)
Company name: S&T motors co,LTD.(KOREA) Hyosung Motors Amerika,(USA) olarak geçmektedir. Sırf Global kanuni çekişmesinden ismini üç kuruşa değiştirdiği ithamınız burada anlamsız oluyor.
Bu sayfada Hyo güzel motordur diyenlerin kullandığı motorları bir incelermisiniz?(kawayı kötüleyen hyocu düz mantığı çıkmış, 5. sayfanın başındaki yorumuma bir bakarmısınız...)
Hangi kategoride olması gerektiğini ve hangi kategoriye yükselemeyeceğini ancak yorumlayabiliriz,haricinde Dünya çapında yazıp çizdiklerimizin okyanusta su damlası kadar önemi yok.Zannediyormusunuz ki mcn dergisi yadıklarınızı alıp değerlendirecek! Bilimsel ve ispatsal hiç bir değeri yok.Çünkü bilir kişi raporu tutmadığımız gibi üreten,araştıran ve teknik verilerle olayı destekleyen eğitim ve kültüre malesef sahip değiliz.:) En iyi yaptığımız daha kullanmadan karalamak ve birilerinin yazıp çizdiğini basamak olarak kullanıp herşeye bilir kişi gibi yorum yapmak.

Başka bir ülkedemi yaşıyorsunuz verdiğimiz örnekler Türkiyeden, motosikletin üzerinde marka ne yazıyor :) anlatamıyorum sanırım benim dikkat çektiğim nokta St Group'un Türkiyede uyguladığı yanlış politika geriside açıkçası beni ilgilendirmiyor sevgili kardeşim konuyu sulandırmayalım, +'lar ve -'lere göre yorum yapalım. Dünyanın en iyi motosikletide olsa satıcıda pürüz varsa uzak dururum. Ben son kullanıcıyım aldığım hizmete,kaliteye ve fiyat=performans oranına bakarım.

Bana diyebilirsin Kawasaki Türkiye Distribütörü çok mu iyi değil tabiki, kawasaki 4 japon arasında "belkide" en iyisi ama Distribütörü yüzünden kaybediyor bazı şeyleri ama Kanuni'den kat be kat iyidir.

Kolay gelsin.
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Evet ben Hyosung kullanıyorum ve sırf cüssesinden ötürü Ninja 250R'ı almam diyorum. Hyo kadar cüssesi olsa idi +2000 ytl vermeyi belki düşünürdüm.

Ninja'nın diğer bütüm özellikleri Hyo'dan üstün olabilir ama ilk nedenim diğerlerini eliyor. :)
 
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
istanbulccc ,yazdıklarım sadece senin yazdıklarına cevap niteliği taşıyor. konunun sulu bulduğun kısmını idrak edemedim. Dünyada yanlız yaşamıyorsak her konuyu geniş ve evrensel değerlendirmeliyiz.Bunda bir yanlış yok bence.:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst