kawasaki ninja 250r mi hyo gt250r mi

Hyosung GT 250 R mi ? Kawasaki Ninja 250 mı ?


  • Kullanılan toplam oy
    176
Katılım
16 May 2006
Mesajlar
1,761
Forumda dikkat ettiğim kadarıyla, CBR 125R'ı sevmeyenler genelde GT 250R'cılar..
Yani Honda kalitesinin olmadığı, ama 250cc, 29 HP güç üreten makine oldugu için onlarda haklılar.. :)
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Forumda dikkat ettiğim kadarıyla, CBR 125R'ı sevmeyenler genelde GT 250R'cılar..
Yani Honda kalitesinin olmadığı, ama 250cc, 29 HP güç üreten makine oldugu için onlarda haklılar.. :)

Bende sevmiyorum CBR 125'İ

Honda'dan ötürü değil,ince durmasından...
 
Katılım
27 Şub 2007
Mesajlar
11
arkadaşlar biraz geçte olsa bu konuya düşüncelerimi yazmak istedim........

herkezin kaçırdığı bi nokta var 250 cc racing motor olmaz ama ama üretici firmalar sırf talep doğrultusunda motorların grenajlarıyla oynayarak race motor havası verdiler.......

buna ilk örneklerden biri cbr 125 ......... bu motor namı diyer motorcular arasında sinek olarak bilinio... her ne kadar honda kalitesini ön plana sürsenizde bu alete 1,70cm boyundan uzun olan arkadaşlar bindiğinde çok kötü bi izlenim sunuo.......

gelelim kawasaki ninja 250 ye sizcede lastikleri çok ince deilmi tmm belki motorun kilo avantajını kullanarak hızını arttırma amacı ile yapılmış ama ybr 125 'e bi grenaj takın aynısı olucaktır............ bence bundada rece havası yetersiz........

son olarak hyosung'a değinmek istiorum..... tabi burdaki bi kaç ön yargılı arkadaşlar hyosung'a ön yargılı baktıkları için ne demk istediğimi anlıyamıyabilirler...... ama ortada ap açık bi gerçek varki hyosung gerk görüntüsü gerekte boyutlarıyla olsun honda ve kawasaki ye bu yarışta bi kafa önde ..........eski cbr 600rr kullanıcısı olarak şunu sölüyebilirimki hyo gt 250r a bindiğimde 600rr ımın ne kadar küçük olduğunu fark ettim yani hyosung un kalıbı gerçekten 250 cclik bi alet için çok hoş..... lastikler de ona uygun biçimde kalın........ hiç hyoya binmiyenleri çin belirteyim cbr125 in arka lastiği huyosung un ön lastiğinde küçük:D fark ortada bence..........

illaki marka hevesi olanlara bişi diyemme ama gerçekten race motora binmek isteyenler hyosun gt 250 r teşekkürler..... ii günler...........
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
361
Marka olarak hyosung la kawasakiyi kıyaslamam bile. Çoğunuzun değindiği gibi hyo çok daha kaslı bi makina. İnsanların zayıf noktasını bulmuş ve ona göre motor yapmış. Kimse altında cılız bi makina istemez. Fakat şunu da düşünmek lazım, bu doğru bişey olsa honda ve kawasaki de böyle yapardı. Bi akıllı hyosung mu yani bu dünyada. Motor 250 cc 29 beygir ama 160 kilo. Japon ların 600cc leri bu kilo da. Çok büyük bi orantısızlık var. Lastiğinin kalın olmasının hiç bi espirisi yok kullanamadıktan sonra. Tabiki de fiyat farkı dediğiniz gibi olursa hyo daha iyi bi seçenek ama arada fark olmazsa kawa çok daha iyi bi seçenek.
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
611
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu karşılaştırma çok saçma
biri dünya markası kawasaki siğeri ,
çok faklı uç noktadalar
ama fiaytından ötürü kawa almayabilinir ama kawasaki herzaman bir numara derim
 
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
2
Merhaba arkadaşlar,

siteye yazacağım ilk mesaj bu. Tanışma kısmında sonra tanışırız ;)

Şimdi gelelim konuya. Bu karşılaştırmayı çok saçma bulan arkadaşlara sesleniyorum öncelikle. 250R bir racing makinadır ve 250cc dir. Aynen Kawa gibi. Karşılaştırabileceğiniz başka makina varsa onu da konuşalım. Bence karşılaştırılabilecek yegane 2 makinadır. Hyosung hakkında okuduğu ve gördüğü kadar bilgiye sahip olan arkadaşlar "aa hyo mu öğğk, o ne, racing mi canım o da" gibi yorumlarda bulunmakta haklılar. Siz gelin bir de kullanan arkadaşlara sorun. Her 2 motorun da artıları ve eksileri vardır. Ben sizlere GT250R'ın kendime göre artılarını ve eksilerini sayayım.

1) 2 silindir V motor (Tork bakımından + , ses bakımından -)
2) Kaslı yapısı (Kesinlikle ++)
3) Kalın arka teker (++)
4) Suzuki'nin kardeşidir ve çin mallarıyla karıştırılmaması gerekir (Kalite ++)
5) Yakıt açısından 2 silindirin avantajı avrdır (Maddi yönden ++)
6) Servis ücretleri full bakımı 200 ytl den azıdır (Yine maddi yönden ++)
7) Ağırlığı 600 lük makineler kadardır (--)

Bunlar şimdilik aklıma gelenler. Lütfen arkadaşlar. Bilmediğiniz veya görmek istemediğiniz yönleri yüzünden bir markayı küçümsemeyiniz. Ben motoru aldığımda 1200 km'de idi. şu anda 8100 km oldu. Daha 1 kere tık demedi. Yaz kış ne çalıştırma ne ısınma problemi yaşadım. Afedersiniz yeri geldi hayvan gibi kullandım. Redline a girdim abandım zorladım yatırdım. Motor banamısın demiyor. Kalite derseniz kalite. İvme derseniz ivme. Üstüne de çok mu çok yakışıklı. Hem az yakıyor hem de servisleri çok ucuz. Neden bu motoru bu kadar aşşağılama hevesindesiniz anlamıyorum. Yolda bazen 600 lük motorlarıyla sataşanlar bile sonradan "yuh 250 lik olamaz bu makine" bile diyorlar. Siz Hyo yu küçük görmeye devam edin. Dileyen varsa gelsin vericem motorumu. Binin görün. Görmezden gelip Kawa Kawa demeyin. Ayrıca Kawa bir dünya markasıdır diyenler Hyosung'un ne kadar yeni, fakat yeni olduğu kadar da hızlı bir çıkış yaptığını bilmiyorlar. Bana sorarsanız da Kawa Hyosung'un yanına bile yaklaşamaz. Alan olursa trafiğe kapalı alanda birlikte test etmek isterim. (Ayrıca GT650R ile de özenle 600 lük kawalarınızın anahtarları alınır :=))) Saygılar.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu konuya birşey yazmıcaktım polemik olmasın dıye ama PRODREAM arkimız yanlış bişi yazmış sinirle.

Bana sorarsanız da Kawa Hyosung'un yanına bile yaklaşamaz.ne kadarda emin yazmışın vala tebrik ediyorum seni
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
5
doğru karşılaştırma yapabilmek için ikisini de kullanıp artılarını eksilerini belirlemek gerekir... ben bir tek hyosung 250 r kullandım ve gayet memnunum... prodream ın yazdıklarına sadece bir ekim olacak üzerindeki lastikler çok sert hamurlu ve değişmesi gerekiyor benim gibi değiştirmeyenlerin de herhangi bir tehlikeye maruz kalmamak için limitlerin çok çok altında kullanması gerekiyor...
 

345

Katılım
22 Eyl 2006
Mesajlar
270
Arkadaşlar birazcık objektif olun lütfen ya.Yani kawasaki yılların markası diye daha iyi olacak diye bi kural mı var? Bikere kawasaki racing diye yutturmaya çalışıyor bu makineyi aynı hondanın yaptığı gibi.Siz bu kadar dik oturuşlu bi racing gördünüzmü? Tamam zaten bu motorlar tam racing değil başlangıç sınıfında motorlar ama göz var nizam var madem er6f de racing.bunlar gücü arttırılmış commuter dir benim gözümde(kawasaki 250 ve honda 125) bunlara racing dersek derbiye,mito125 e,gt250r ye haksızlık ederiz.Fiyat konusuna gelince rekabetçi bi fiyata çıkarsa kawasaki tercih sebebi olabilir adı var çünkü ama hiç bir zaman kawasaki diye hyosungdan üstün değildir.Şimdi kilosuna takan arkadaşlar da var mvagusta nın bi kilosuna bakın yada bmw1200 ün bunlardadamı terslik var bunlarda mı kötü marka aprilla ona keza...Lastikler derseniz kalın lastik her zaman iyidir her zaman kullanman gerekmez ama gerektiği zamanda yararını iyi anlarsınız.yani kalın lastik bi artıdır...Kaldıki çoğu insan altındaki makinenin dolgun olmasını ister ve hyosung bunu iyi başarıyor insan onun üstündeyken kendini çok iyi hissediyor...Burdan da bi iddaa da bulunuyorum kawasaki 250 alan arkadaşların hyosung gt250r yanında hiç bir hükmü kalmayacak hatta kafalarından pişmanlık bile geçecek çünkü hyo nun olduğu yerde kawa ya bakan olmayacak.Sahibide iki kelimede bir kawasaki lafını tekrarlıyacakda tekrarlıyacak...tekrarlayacak ki motorunun kawasaki olduğu belli olsun...Çünkü tek tesellisi o olacak...Ama motosikletin her türlüsü de güzeldir arkadaşlar bunuda akıldan çıkarmamakta fayda var.Motor olsunda çamurdan olsun beeaa:bounce:
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
Ninja 250R ; Anolog gösterge, ön fren tek disk ve 130'luk arka lastik :farao:

Hyosung GT250R :cat:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
vala objektıf bakıyorum 345 de fakat kawayı kötüleyenler neden hyo ? bunu acıklamana gerek yok ama :wiinkk:

evet yılların markası kawa artı olmasa bile hyo dan cok daha kalıtelı.ben kesinlıkle hyo kötulemıyorum ama onuda söylıgım hatta tam tersı gt250 r cokta beğenirim fakat böle yazışmalarda hoş değil kanımca

Ö.Z.€.R;923115' Alıntı:
Ninja 250R ; Anolog gösterge, ön fren tek disk ve 130'luk arka lastik :farao:

Hyosung GT250R :cat:

hacı ya ön fren tek dısk olur normalde bunun nesı anormal? artı 600 lük değil bu motor 250 al bendekı ön çift disk cokmu önemlı sankı ?

fıkrımı söylıgım barı o kadar yazdık artık tabıkı kawa :cat: ama cüsse dersen kı hyo en azından burdan öle gözüküyor.artı hyo parcaları bır japon kadar pahalı bunu kımse yazmamıs
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Ocak 2008
Mesajlar
2
Tekrar merhaba,

gecce abi walla sinirle yazmadım. Ben sinirlenmem, sinirlensem siteyi çökertirim falan dermişim :D

Yok ben sadece kendi açımdan görüşlerimi bildirdim. Nasıl bir arakdaşımız yanına yaklaşamaz dediyse bende aynı şekilde dedim. Gece abi her türlü teste tabi tuttururum motorumu. kendi kategorisinde tabiiki. Emin ol en yğksek değerlere ulaşacaktır. O kadar eminim
 
Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,231
hacı ya ön fren tek dısk olur normalde bunun nesı anormal? artı 600 lük değil bu motor 250 al bendekı ön çift disk cokmu önemlı sankı ?

Makinalar 250cc ama hızları 160'ın üzerinde. Bunların genelde fren kaliperleri küçük oluyor.Buda frenleri zayıflatıyor, birde tek disk olursa gerisini sen düşün.

Hem fazla disk gözmü çıkarır :p
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ö.Z.€.R;923138' Alıntı:
Makinalar 250cc ama hızları 160'ın üzerinde. Bunların genelde fren kaliperleri küçük oluyor.Buda frenleri zayıflatıyor, birde tek disk olursa gerisini sen düşün.

Hem fazla disk gözmü çıkarır :p

vala biz ne kadar konuşsak boş.bence en guzelı bu 2 motordan kullananlar yan yana gelıcek konusucaklar tartısıcaklar gerekırse gazlıcaklar hangısı gecerse öteki susucak tamammı :queen::queen:
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
2,423
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar merhaba,

gecce abi walla sinirle yazmadım. Ben sinirlenmem, sinirlensem siteyi çökertirim falan dermişim :D

Yok ben sadece kendi açımdan görüşlerimi bildirdim. Nasıl bir arakdaşımız yanına yaklaşamaz dediyse bende aynı şekilde dedim. Gece abi her türlü teste tabi tuttururum motorumu. kendi kategorisinde tabiiki. Emin ol en yğksek değerlere ulaşacaktır. O kadar eminim

neden senın sınır sıstemlerınmı alındı ? :) hımm o zaman bi test yapayım sana

hyo gt 250 r denılıyor sızın motora fakat aslında (R) değil çünkü (R) 6 vitesli motorlara denılır :mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
1,656
bu nınjanın cbr 125 ten görünüş olarak pek farkı yoq gıbı sadece motor gücü farkı var ama hyo nunda tıpını beyenmıom en ıyısı sen motor alma :D
 
Katılım
6 Ağu 2005
Mesajlar
558
japonların 250cc liklerini tercih etmeni önermem japon dediğin koydun mu gazı açar uzarsın sesini duyarsın keyif alırsın rüzgarı hissedersin 4 silindirdir... Fakat honda cbbr125 suzuki 125 bunlar kağıt gibi makine görünüşe göre bu 250 lik ninjada kağıt gibi motora binerken zevk almak istiyorsan kesinlikle hyosung al (STKANUNI olacak diyorlar büyük bir kaos ortamı var eğer gerçekleşirse 2 sinide alma) olmadı fuarı bekle derim ben

kawanın 250 liliğini alsan abi bu çin malı mı derler hyosung un o görüntüsüne performansına rağmen neler dendi neler motordan soğursun

sen en iyisi bekle yok illa alcam dersen derbi 125 R al derim bi tarzı var belli bi kullanıcı kitlesi var 250'lik kawayada 10 basar(her yönüyle ama sadece 250 lik kategorisi lütfen yanlış anlaşılmasın)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst