- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 532
bu aptal makınaya okadar para wercegme 3 4 mılyar daha katar 600 rr alırım salakca bı fıyat...:farao:
O zaman sana bi kardeş tavsiyesi, kimsenin hayalini asla aşşalama... Bu motor cok kişinin hayalini sslüyosa sen buna aptal alet diyemezsin. Artı ben gidip 3 4 milyar katıp 600rr aliim sora bi bakmışız Hastane yolu gorunmuş... Hayatını pazardan alanlardan değiliz...