Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
bu aptal makınaya okadar para wercegme 3 4 mılyar daha katar 600 rr alırım salakca bı fıyat...:farao:

O zaman sana bi kardeş tavsiyesi, kimsenin hayalini asla aşşalama... Bu motor cok kişinin hayalini sslüyosa sen buna aptal alet diyemezsin. Artı ben gidip 3 4 milyar katıp 600rr aliim sora bi bakmışız Hastane yolu gorunmuş... Hayatını pazardan alanlardan değiliz...
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
835
selam arkadaşlar makina güzel ama fiyatı biras tuzlusanki ama artık bi kaç sene içinde bu motorlara çok rahat bineceğimize inanıyorum kawasaki olsun yamaha olsun honda olsun hiç fark etmicek görürsünüz herkese kazasız sürüşler
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ARKadaşlar dikkat ettim de :) Bu kawa HYo dan daha mı ufak.. ebatları hemen hemen aynı yazıyo yaLNız daha dik bi oturuma sahip sanki ????

Üzerina yatıLan cinslerden deil gibi geLDi bana yanLış mıyım ???
 
Katılım
15 Şub 2008
Mesajlar
6
arkadaşlar hayasung alıcak arkadaşlara tavsiye ederim kullanmadım fakat hayasungdan iyi olduğu kesin çünkü o kawasaki ;)
 
Katılım
12 Eki 2006
Mesajlar
11,471
ARKadaşlar dikkat ettim de :) Bu kawa HYo dan daha mı ufak.. ebatları hemen hemen aynı yazıyo yaLNız daha dik bi oturuma sahip sanki ????

Üzerina yatıLan cinslerden deil gibi geLDi bana yanLış mıyım ???
 
Katılım
7 Eyl 2007
Mesajlar
2,130
zaTEN motor bıldıgım kadarıyla sport touring olması lazım...super sport deıl...ama fiyatı hyo ya gore pahalı benım tercıhım hyodan yana ama motor kotu deıl bence
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Son düzenleme:
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Gerek tanıtım filmleri gerekse reklam kampanyalarında görüldüğü üzere, Kawasaki'nin bu modeliyle daha çok bayan sürücüleri hedef kitle olarak seçtiği de gözlerden kaçmıyordur sanırım. Zaten boyutları itibariyle de bayanlar, motorun üzerinde daha estetik duruyor.:cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Gerek tanıtım filmleri gerekse reklam kampanyalarında görüldüğü üzere, Kawasaki'nin bu modeliyle daha çok bayan sürücüleri hedef kitle olarak seçtiği de gözlerden kaçmıyordur sanırım. Zaten boyutları itibariyle de bayanlar, motorun üzerinde daha estetik duruyor.:cat:

HmMmM :p Aman bizde ufacık adamlarız zaten... 1.80 boy 82 kilo... hıh :p

bencede hyo dan daha ufak duruyor fakat ustunde kanuni yazmıyo :queen:
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
HmMmM :p Aman bizde ufacık adamlarız zaten... 1.80 boy 82 kilo... hıh :p

bencede hyo dan daha ufak duruyor fakat ustunde kanuni yazmıyo :queen:


Pek bi ufakmışsın sen de:p

Silersin Kanuni yazısını sen de, zor mu?:queen: hem Türk insanı olarak Şahin yazısını söküp, tofaşa Mustang amblemi (at) takmaya da bayılırız zaten:p
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Pek bi ufakmışsın sen de:p

Silersin Kanuni yazısını sen de, zor mu?:queen: hem Türk insanı olarak Şahin yazısını söküp, tofaşa Mustang amblemi (at) takmaya da bayılırız zaten:p

o zaman hyosung alıp, kanuni yazısını sildirip, kawasaki amblemi takıp, hayabusa stickeri yapıstırırız.. nerde gorseler aha turk derler :queen:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
şimdi bilindiği üzere er6f de amerikada ninja 650r olarak satılıyo, buda ninja 250r ın bi nevi er6f in minik versiyonu zaten tip açısından da birbirine çok benziyo dikizler grenaj falan filan....
umarım uygun bir fiyat olurda almak isteyen arkadaşlar alabilir...
rengi güzel ama yeşil yeşil mis gibin...

ninja650r.jpg


ninja250r.jpg


şekildeki gibi
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende bir şeyler almak istiyorum yaza aslında.. 250 cc piyassındaki hareketlenme de hiç de kötü değil.. kötü değil de.. neden bu zor şartlarda kazandığımız parayı keriz yerine konarak harcadığımızı kimse sorgulamıyor ben buna üzülüyorum..
3500 usd.. kaba bi fiyat kuruyla 4200 ytl.. hadi %18 de kdv ekle 4956.. şimdi bu aletin imkanı yok beşten fazla etmemesi gerekiyor bu hesaba göre..
ama sizin söylediğiniz rakamlar çok uçuk..
şimdi elin amerikalı paçozu bunu 4,2 ye alırken bize 9 dan 10 dan mı giydirecekler? eh alana hayırlı olsun yeni giyeceği diyorum..
umarım rahat rahat oturur üstünde. verdiği para fazladan yediği kazık gözüne batmadan rahat rahat kullanır umarım..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
bende bir şeyler almak istiyorum yaza aslında.. 250 cc piyassındaki hareketlenme de hiç de kötü değil.. kötü değil de.. neden bu zor şartlarda kazandığımız parayı keriz yerine konarak harcadığımızı kimse sorgulamıyor ben buna üzülüyorum..
3500 usd.. kaba bi fiyat kuruyla 4200 ytl.. hadi %18 de kdv ekle 4956.. şimdi bu aletin imkanı yok beşten fazla etmemesi gerekiyor bu hesaba göre..
ama sizin söylediğiniz rakamlar çok uçuk..
şimdi elin amerikalı paçozu bunu 4,2 ye alırken bize 9 dan 10 dan mı giydirecekler? eh alana hayırlı olsun yeni giyeceği diyorum..
umarım rahat rahat oturur üstünde. verdiği para fazladan yediği kazık gözüne batmadan rahat rahat kullanır umarım..

Üstüne bir de %22 ötv ekleyeceksin arkadaşım (başımızdakiler sağolsun).Ama yine de 10.000 abartı bir fiyat haklısın:cat:
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
o zaman da 6 bin yapar.. neyse.. yamahanın 125 liğinin ve bunun fiyatının açıklanmasını bekleyeceğiz artık.
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
Hyo'dan küçük ebatlarda CBR'dan biraz daha büyük olacaktır diye düşünüyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst