- Katılım
- 3 Eki 2006
- Mesajlar
- 2,606
o zaman da 6 bin yapar.. neyse.. yamahanın 125 liğinin ve bunun fiyatının açıklanmasını bekleyeceğiz artık.
fiyat bencede çok pahalı.
o zaman da 6 bin yapar.. neyse.. yamahanın 125 liğinin ve bunun fiyatının açıklanmasını bekleyeceğiz artık.
5500 euro......................
ya bgn fuarda 7,200 ytl dediler :S



