Ö.Z.€.R;1002966' Alıntı:Durumum çok iyi olsa dahi almam bu makineleri. ER6 N neredeyse GSR600 ile aynı fiyata dayanmış. Birde teknolojide dayansa...
Fiyatları ilk basta YTL olarak algıladım ve bir an icin saskınlık yasadım..:mrgreen:
Kawasakinin adı var bu nedenle de fiyatı yüksek olmak zorunda.
Şimdiye kadar hep fiyatı uygun olan marka idi ama fuarda fiyatları yükseltmek kawanın satış stratejisi olmalı fuardan 1-2 hafta sonra fiyatları aşağıya çekerse şaşmayın.
Yahutta bayi ile sıkı bir pazarlığa girip ağzınızı liste fiyatının 2.000€ altından açın .
Başkada birşey gelmiyor aklıma
er6n in bu kadar pahalı olmasına karşıyım ama er6n teknoloji olarak gsr600 den geride değildir , gsr600 motoru 2005 gsxr600 motorunun değiştirilmiş halidir , er6n ise yepyeni bir motordur ve bir çok testde motoruyla ve yakıt tasarrufuyla birincilik almıştır , ha gsr yi seviyorum orası ayrı...Ö.Z.€.R;1002966' Alıntı:Durumum çok iyi olsa dahi almam bu makineleri. ER6 N neredeyse GSR600 ile aynı fiyata dayanmış. Birde teknolojide dayansa...
Kawasaki alınır özellikle z750 alınır tabi adam gibi bir dispiritörü olsaydı.![]()