MOTOSHOW 08 Kawasaki Perakende satış fiyatları

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
fiyat çekmekle bitmiyo arkadaşlar önemli olan satış yapabilmek kesinlikle bunların altına düşecekler eminim..bu fiyata motor almak için parayı sokakta bulmak lazım..:pr:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
fuar dedik yeni modeller dedik en azından yüzümüz gülsün biraz dedik ekşi yüzümüz botoxla bile düzelcek gibi değil

yzf 125 r alt tarafı 15 hp fiyatı ise 4500 € bu fiyata görüntüden başka bişey satın almazsınız

ninja 250 iyi güzel motor.İyi markların içinde spor 250 getiren tek marka ancak 5500€ bu ne ya. cbf 500 fiyatı 12.500 ytl

yani ya bu euro düşecek yada motor firmaları bu politikadan vaz geçecek
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bu fiyatlarla durum sakat...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er6n 8300 € fiyatı ile gözlerimi kamaştırdı,
fuarda 15250 fz6, 15500 abs li gsr600 satışı varken hangi akla hizmet anlamadım
renk değiştirdik boya masrafımız oldu mu diyor z moto acaba :p
bir kez daha görüyoruzki z motodan cacık olmaz :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şöle demişlerdir:
yamaha 125 liğe 9 istiyor o zaman biz 11 isteyelim 250 lilğe.
250 lik 11 se r6n 16 eder
r6 şu ederse bu bu kadar eder......
......
diyerekten fiyat belirlemişlerdir :)

bi tarafında patlayınca onlar da akıllanır. ..t bu hassas mevzu.. insanın çabuk akıllanmasına sebep olur :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
kawasaki fiyatı pahalı tutmuş.Ben genee satılır diyorum.11e 250r satılır.Alır bizim milletimiz.YRB 250ye bile 9milyara alanlar var.buna 11ytl eder bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst