MOTOSHOW 08 Kawasaki Perakende satış fiyatları

Katılım
6 Eyl 2006
Mesajlar
436
fiyat çekmekle bitmiyo arkadaşlar önemli olan satış yapabilmek kesinlikle bunların altına düşecekler eminim..bu fiyata motor almak için parayı sokakta bulmak lazım..:pr:
 
Katılım
10 Eki 2007
Mesajlar
1,592
fuar dedik yeni modeller dedik en azından yüzümüz gülsün biraz dedik ekşi yüzümüz botoxla bile düzelcek gibi değil

yzf 125 r alt tarafı 15 hp fiyatı ise 4500 € bu fiyata görüntüden başka bişey satın almazsınız

ninja 250 iyi güzel motor.İyi markların içinde spor 250 getiren tek marka ancak 5500€ bu ne ya. cbf 500 fiyatı 12.500 ytl

yani ya bu euro düşecek yada motor firmaları bu politikadan vaz geçecek
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla bu fiyatlarla durum sakat...
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
er6n 8300 € fiyatı ile gözlerimi kamaştırdı,
fuarda 15250 fz6, 15500 abs li gsr600 satışı varken hangi akla hizmet anlamadım
renk değiştirdik boya masrafımız oldu mu diyor z moto acaba :p
bir kez daha görüyoruzki z motodan cacık olmaz :p
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şöle demişlerdir:
yamaha 125 liğe 9 istiyor o zaman biz 11 isteyelim 250 lilğe.
250 lik 11 se r6n 16 eder
r6 şu ederse bu bu kadar eder......
......
diyerekten fiyat belirlemişlerdir :)

bi tarafında patlayınca onlar da akıllanır. ..t bu hassas mevzu.. insanın çabuk akıllanmasına sebep olur :)
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
kawasaki fiyatı pahalı tutmuş.Ben genee satılır diyorum.11e 250r satılır.Alır bizim milletimiz.YRB 250ye bile 9milyara alanlar var.buna 11ytl eder bence.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst