Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 May 2005
Mesajlar
1,511
Güzel duruyor.. Fiyatı 8 milyarı geçmez ise bence iyi satar.. Ama tahminim 10 milyar civarına satışa çıkarırlar.. O kadar para da verilmez 250 cc motosiklete..
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
arkadaşlar 33 beygirse bu deli makina vallah o fiyata da alınır. 2.Ellere hemen düşmez 1 yıl falan beklemek gerek almak için yani.
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
arkadaşlar 33 beygirse bu deli makina vallah o fiyata da alınır. 2.Ellere hemen düşmez 1 yıl falan beklemek gerek almak için yani.

Biraz birim kargaşası var ama motorla ilgili bikaç siteden bilgi;

-Ayrıca Ninja250 nin USA modelinin karburatörlü, Avrupa va Jap. versyonlarının yakıt puskurtmeli olacağı gibi bir bilgide var.


KAWASAKİ İNGİLTERE:
Maximum power ___24 kW {33 PS} / 11,000 rpm
Maximum torque ___22 N·m {2.24 kgf·m} / 8,200 rpm
Fuel system ______Fuel injection: ø28 mm x 2 (Keihin)

KAWASAKİ AMERİKA:
Maximum power ____-
Maximum Torque ___22 Nm (2.24 kgf/m) /9,500 rpm
Carburetor _________Keihin CVK30 x 2

!!EK: Arkadaşlar bu kavram kargaşasının formülleri belli oldu :) 1PS = 0.98 Bg!!

Ki bu veriler yukarda başka bir kaynaktan okuduğum bilgiyi doğrular nitelikte.

Ek Bilgi: Red Line 14.000 Devirde olacak ve 6. ileri viteste maksimum hız 100mph'ın üzerinde olacak şekilde ayar yapılmış. (100mph -> 161km/h)
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok pahalı yaa o paraya 2. el racıng alırsın..
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
çok pahalı yaa o paraya 2. el racıng alırsın..

Arkadaşım tamamda ilk motor olarak gidip 2. el racing alamazsın, cbr600 le başlanmaz bu işe, e gidip cbf150 almakta race taraftarlarına ilerde race alacaksada yakısmaz, ondan gidip hyosung gt250r alırlar parası yetende bunu alır :)
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
bence 1-2 sene bekleyin derim nasılsa o zamana kadar piyasaya 2. elleri düşecek o zaman alınır işte 2. el olarak :)
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
880
YZF R1(25) 6.550 ytl olsa ne güzel olurdu yaa... keşke fiyatlar resmi kaynaklı olsa :p :queen:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
YZF R1(25) 6.550 ytl olsa ne güzel olurdu yaa... keşke fiyatlar resmi kaynaklı olsa :p :queen:

bencede çok iyi olurdu dogru kaynakyan haber almak :p.

250 cc kategorisinin en pahalı motoru cok para yaw

tabi her kategorinin en pahallısı olur en ucuzu olur ama onemli olan kalite ve guvenilirlik. Şimdi kawasakinin hyosungdan kaliteli olacağı 1 aşşa 2 yukarı bellidir, bide servis kalitesini sayarsak artı bide tabi ustunde o markanınn yazması bile iyi bir fiyat koyuyodur oldu 8.950lik hyosung 9.700luk kawasaki :)

GİT AL O ZAMAN..........................
CRONER başlığı açıp beni bilgilendirdiğin için teşekkür ederim. galiba fuardan bir tane çıkaracam.

Ne demek ben bilgilendim sizde bilgilenin istedim :) Fuardan birtane çıkarmak lafı ne kadar uygulanabilir bilmiyorum bahsettiğim gibi Mayısta gelen partinin tamamen satıldığını ve 20 Haziran civarında gelmesi beklenen 2. parti uzerinden onsatişların surdugunu duydum. (dahası yetkili bir ağızdan).
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GİT AL O ZAMAN..........................
CRONER başlığı açıp beni bilgilendirdiğin için teşekkür ederim. galiba fuardan bir tane çıkaracam.

ula param olsa hussar niye alam xt125 dururken param buna yetti
ne bağırıyon çocuk kadar parmağa..
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
kategorisindeki emsallerinden daha kaliteli :cat:ve daha pahalı değil...
 

axl

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
3
arkadaslar motor almayi düsünüyorum ve kawa 250R kafama cok yatti ist de oturuyorum suanda önsatis yapan magzalar varmi yada hangi magzadan gidip direk bilgi alicam yada pesinat vb. seyler yapicam bilgisi olan varsa yazsin
...............
bide fuarada getiricek demisler yukarda fuar ne zaman ve nerde olucak bilgi verebilicek arklar varsa yazsin lütfen?
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
arkadaslar motor almayi düsünüyorum ve kawa 250R kafama cok yatti ist de oturuyorum suanda önsatis yapan magzalar varmi yada hangi magzadan gidip direk bilgi alicam yada pesinat vb. seyler yapicam bilgisi olan varsa yazsin
...............
bide fuarada getiricek demisler yukarda fuar ne zaman ve nerde olucak bilgi verebilicek arklar varsa yazsin lütfen?

1. Z-moto
http://www.kawasaki.com.tr/

2. 20-23 mart / CNR Expo
http://www.motoshow08.com/
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532

Bu konuda Z-moto nun Kızıltopraktaki Merkezine giderek bilgi alabilirsiniz.

Ama herşeyin %100 netleşeceği yer tabiki Mostwanted'ın da dediği gibi Motoshow'08.

kategorisindeki emsallerinden daha kaliteli :cat:ve daha pahalı değil...

Tabiki daha pahallı ama bu fiyat yani PAHA farkı ilk dediğinden çıkıyor, Cunku arada bir kalite farkı olacağına kesin olarak bakıyoruz :)
 
Son düzenleme:

axl

Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
3
cok sagolun.................

kawazaki yetkilisiyle görüstüm satisina daha baslanmamis yani bitme gibi bi durum söz konusu olamaz mayista burda fiyatda belli degilmis
 
Son düzenleme:
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Evet arkadaşlar baktım konu ölüyo böyle güzel bi motora rağmen bende ekleme yapiim bari :p

Kawasaki Ninja 250r nin 2008 öncesi modellerinin bazı performans verileri yararlı olabilir. Daha kötüye gitmeyeceğini varsayarak 2008 modelin nasıl birşey olduğu hakkında bir fikir oluşur.

2006 - Kawasaki Ninja 250r - 2006

Max Güç --- 26 bg (19 kW) @ 11,000rpm
0-60 mph (0-100 km/s) --- 5.75 sn
Maximum Hız --- 105 mph (169 km/s)

Bunuda pek anlayamadım aslında :) : 1/4 mil --- 14.6 sn @ 140 km/s
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bu aptal makınaya okadar para wercegme 3 4 mılyar daha katar 600 rr alırım salakca bı fıyat...:farao:
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
bencede çok iyi olurdu dogru kaynakyan haber almak :p.



tabi her kategorinin en pahallısı olur en ucuzu olur ama onemli olan kalite ve guvenilirlik. Şimdi kawasakinin hyosungdan kaliteli olacağı 1 aşşa 2 yukarı bellidir, bide servis kalitesini sayarsak artı bide tabi ustunde o markanınn yazması bile iyi bir fiyat koyuyodur oldu 8.950lik hyosung 9.700luk kawasaki :)



Ne demek ben bilgilendim sizde bilgilenin istedim :) Fuardan birtane çıkarmak lafı ne kadar uygulanabilir bilmiyorum bahsettiğim gibi Mayısta gelen partinin tamamen satıldığını ve 20 Haziran civarında gelmesi beklenen 2. parti uzerinden onsatişların surdugunu duydum. (dahası yetkili bir ağızdan).


sen beni yanliş anladın tepkim sana değil 06bluedraggereydi senin eline sağlık topik için
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst