Kawasaki Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Ocak 2008
Mesajlar
8
kawasaki 250 ninja bu para az bile 15000 ytl olması lazımdır:queen::queen:

kawasaki 250 ninja 8500 ytl olsaydı herkes alsa olmuyormuydu.***
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
olurdu neden olmasın herkez 250r sahibi olsa kotumu olurdu :silent: bence olmazdı :)
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yurtdışında 3900 usd ve adamlar bunu satarken para kazanıyorsa..
burada bu 5 bin ytl eder.. %22 vergi desen..
6000 civarı.. hadi bizim satıcılar biraz daha aç o yüzden kdv ile 7000-8000 diyelim.. nerde peki bu 8 bin nerde bize satmaya kalktıkları 11 bin?
 
Katılım
3 Ara 2006
Mesajlar
1,220
olmaz motor alan ehlikeyiftir paralıdır 10 liralık malı 100 liraya almalıdır satış mantığı
 

YeK

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
264
hyosung pazarı siler süpürür hocam ben bunu bilir bunu söylerim...
böyle giderse ohoo
 
Katılım
3 Eki 2006
Mesajlar
2,606
Bence hyosng diyenler yanılıyor 2 daha fazla verir millet kawa alır.Sonuçda japon daha kaliteli.Hysongda çok sorun olduğundan bahsediliyor.:cat:
 
Katılım
3 Şub 2008
Mesajlar
49
KAWAZAKI Ninja 250 R

KAWAZAKI Ninja 250 R

Motor........................................ R2, 249cc
Maksimum güç (kW-PS)................. 22-30
Maksimum güç (d/d)..................... 10500
Maksimum tork (Nm)..................... 21
Maksimum tork (d/d)..................... 8500
Boş Ağırlık (Kg)............................ 168
Sele Yüksekliği(mm)...................... 780
Renk seçenekleri.......................... Siyah, Yeşil



Özellikle Avrupa'nın güneyinde scooter yada 125cc'lik motosiklet kullanıp da daha büyüğüne geçmek isteyen gençlerini sayısı az değil. Bu mini ninja'nın da hedef kitlesi işte bu gençler. 2 silindirli bir sıra motor, üstten çift egsantrik mili, silindir başına 4 supap, 30 reel HP, 6 ileri şanzıman, vb. Üstüne bir de iki klapeli enjeksiyon sistemi. Buna karşılık çelik şasisi ve vasat süspansiyon sisemi ile yürüyen aksamı orta kalite. İki pisonlu yüzer kaliperli freni de mükemmel değil ama bu hafif motosikle için yeterli düzeyde. Çift farlı grenajı ise çok şık.

2008 Model Kawazaki ürünlerinin önerilen perakende satış fiyat listesine göre Ninja 250 R ' ın fiyatı 5.500€.

Not: Yazılar Motorrad 2008 kataloğundan alıntıdır.






 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
bunu ilk önce motoru alıp test eden ve tecrübelerini yazan birisinin topic açmasını doğru bulurdum...
ama genede emeğine sağlık.. param olsa alırdım bu motoru ne yalan söyleyeyim. belkide yaza alırım:silent:
 
Katılım
9 Şub 2008
Mesajlar
2,858
ben Fuar'da gördüm pek beğenmedim ilk bakışta.
Ancak YZF R125 güç olarak ninja250 den daha az olmasına karşın asalet olarak çok çok daha iyi.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3000 $ Civarı olacak diyorlardı ya...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst