- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
asd:mrgreen:Kusura bakmayında ben 9'da verememİLerde çok param olursa 2. elini almayı düşünürümm hoşş ybr250 düşünüyordum ama ninja gelince fikrim değişti:cherry:
Arzu ablayla konuştum kendisinin bayii var mart aylarında gelir diyo:cat:
ama kawasaki süprizi sever diyo:cat: