overcloud; motoru tanımıyorum ama 2010 model bi makinaya sırf egzoz ve manet için o para verilmez. geçenlerde antalyadan Bazzazlı Two Bros'lu K&N 'li vi makine 11500 'den satıldı. Egzoz hariç 80-90 liralık ıvır zıvır var; egzos da Two Bros çakması. Ayrıca kaza koya varmı yokmu muamma?
---------- Mesajlar birleştirildi - 04:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:09 ----------
Güç için boğazdan Two bros yada Leo Vince almalısın bunu da K&N filtre, yarış yağları, Lazer iridium buji, Power commander ile desteklemelisin ki; ben kullanıcısı olarak cok istememe rağmen böyle bişiey yapmıycam. Zaten bu zımbırtıların rakamlarını temiz bir ninjaya eklersen 600 lük alabiliyorsun.