- Katılım
- 19 May 2014
- Mesajlar
- 2,499
eyvallah hocam gidicem inşallah. da şimdi mi gitmelimiyim yoksa motorumu alınca gitmek daha mı mantıklı olur?
Soğuklar başlamadan git Motosiklet'in olmasına gerek yok hem eğlence olur hem de ogrenirsin güzelce
eyvallah hocam gidicem inşallah. da şimdi mi gitmelimiyim yoksa motorumu alınca gitmek daha mı mantıklı olur?
Soğuklar başlamadan git Motosiklet'in olmasına gerek yok hem eğlence olur hem de ogrenirsin güzelce
Özel den no yolla burdan yuklemeyi bilmiyorum
o gitmeme sorunu tekleme yanlış zincir ayarı yapılınca öyle gezdik baya zincir aşınmış dişliler yamuldu 3 000 km gezdim öyle dün netten did zincir ve dişli seti aldım 400 toplam serviste 650 tl onları taktırdım canavar oldu şimdi tamamen çözdük
Zincir ayarını kim yaptı yanlış merak ettim
Hee bende arkadaşa yağ değişimi yaptırdım daha doğrusu yapmaya çalıştı canımdan oluyordum yağ vidası e5te çıktı zor kurtardim bu tür işleri ustasina yaptırmak lazım
Yarın şile ?
Karalý;3457120' Alıntı:Z moto yu ara sor![]()
Benim icin guzel haber olabilir. Tesekkurler zmoto ya sorayım bi.2015 de geleceğini söylemişti bir bayi
Belki 2015 de ninja 250sl gelir ben buraya yaziyimdebelki goren eden olur